Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er echt appartementen,woningen te huur in Amsterdam voor maar 400 euro p/m??

ik zie op sommige website's leuke zelfstandig appartementen , eengezinswoning voor min of meer 400 euro per maand, alleen het lijkt mij eenbeetje ongelofelijk als je het zo vergelijkt met een kamer voor eenzelfde prijs of zelfs hoger en ook nog in amsterdam, is dat waar???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
888
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke websites?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

ja, dat soort woningen zijn er zeker.

meestal gaat het dan om sociale huurwoningen. hoe verder je uit het centrum komt, deste goedkoper deze woningen vaak te huur zijn.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eengezinshuizen van rond de 400 zijn toch echt een zeldzaamheid hoor!
De prijs die je voor een appartement noemt is een kale huurprijs.
Als je een kamer huurt zit er ook gas, licht, water, rioolrechten, afvalstoffenheffing, gemeentebelasting, polderlasten, kabelaansluiting, internetverbinding etc bij.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
neeeeeeh inclusief alles erbij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een appartement heeft toch echt meer dan 1 kamer!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat bedoel ik dus, en hier zie je nog meer
http://kamernet.nl/kamer-huren-in-Amsterdam/resultaten.html?page=6
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bendeno: je had het over appartementen en eengezinswoningen! Die vergeleek je met een kamer voor dezelfde prijs en nu worden er alleen linken naar kamers gegeven?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding