Hoe kun je achter de bangalijst komen van jou regio?

Ik ben nl erg bang voor dat ik erop sta...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In t westland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is een bangalijst?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omg, al die nieuwszender zijn echt dom, eerst kende niemand hier de zogenaamde bangalijst, nu praat iedereen erover dus dan komen ze hier ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.girlz.nl/life/heftig/2798/bangalijst-ben-jij-makkelijk-te-versieren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is je gedrag dan in die mate dat je op de lijst komt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Maria16,
Volgens jouw eigen linkje hoef je daar niet veel voor te doen en heeft het met je gedrag niet altijd wat te maken en kan je dr weinig tot niks tegen doen.
Overigens vind ik dit soort praktijken totaal verwerpelijk, bah.
Social media maakt meer kapot dan je lief is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een nieuwe pestvorm onder jongeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sanzoo: precies. Vroeger schreven ze die namen om te treiteren op de binnenkant van toiletdeuren. Wil je n**ken? Bel dan .... (telefoonnummer). Nu zetten ze ze op internet.
Amadea
12 jaar geleden
Maar ik begreep uit een vraag die gisteren kwam dat haar vermelding op zo'n lijst voor een meisje aanleiding was om zelf een eind aan haar leven te maken. Dus de gevolgen kunnen afschuwelijk zijn, en dat alleen maar omdat (sommige) jongens het zo'n lol vinden...

Het beste antwoord

je kan bangalijst en dan je regio google'en.
maar de mensen die die lijst maken, doen dat ook alleen maar om meisjes bang te maken en stoer te doen, dus niks van aantrekken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er bestaat niet zoiets als een regionale bangalijst. Elke onbenul kan een lijstje maken en dit rondbazuinen. Er kunnen dus best verschillende lijsten in jouw buurt in omloop zijn, maar misschien is er ook wel helemaal niks.

Best is om er helemaal geen aandacht aan te besteden. Mocht er iets bestaan, dan waait het op die manier het snelt weer over.
AlphaLimaSierra