Wat gaat er gebeuren met Full Tilt Poker?

Komt de poker organisatie ooit weer online? Wordt het overgenomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er kunnen 3 dingen gebeuren:

1) Full Tilt Poker krijgt wederom uitstel, in de hoop dat ze een deal met een investeerder kunnen sluiten

2) De licentie van Full Tilt Poker wordt door de AGCC definitief afgenomen

3) De licentie van Full Tilt Poker wordt door de AGCC weer geactiveerd

Volgens enkele bronnen is optie 1 zeer waarschijnlijk, zeker omdat ze onlangs ook aangaven samen met de financiële adviseur Sea Port Group Securities hard op zoek te zijn naar een nieuwe investeerder.

Ook de kans op optie 3 is echter aanwezig. Bijvoorbeeld als de Full Tilt advocaten de AGCC ervan kunnen overtuigen de site weer te laten openen buiten Amerika. Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze inmiddels toch een investeerder hebben gevonden, waardoor de licentie weer geactiveerd kan worden. Echter zijn er op dit moment weinig berichten die daar op wijzen.