Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Er schijnt een loterij te zijn die green cards voor de USA verloot, maar degene die ik benader vragen geld voor inschrijving?

Wie weet waar je je gratis inschrijft of waar het het minste kost?

Toegevoegd na 8 minuten:
okay de VS laat elk jaar 50.000 mensen toe ivm met de diferentiatie van de bevolking aldaar. Dit doen middelsl een loterij, volgens mij is dit gratis als er geen derden tussen zitten althans wie weet waar je hiermee terecht kunt althans.
Dat is de vraag.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
903

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Die lotterij is toevallig wel gratis. Eenieder die hier geld voor vraagt is een fraudeur.

Je kunt jezelf gewoon opgeven via de website van de lotterij (Diversity Visa Program).

http://www.dvlottery.state.gov/

Succes! Je zult waarschijnlijk in ieder geval betere kansen maken dan de loterijen hier in Nederland... :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eh? Een min? Sommige mensen zijn echt te triest. Misschien degene die geld vraagt om voor de green card lottery in te schrijven. Een uittreksel van de instructies: "Fraud Warning Please Note: There have been instances of fraudulent websites posing as official U.S. Government sites. Some companies posing as the U.S. Government have sought money in order to "complete" lottery entry forms. There is no charge to download and complete the Electronic Diversity Visa Entry Form. The Department of State notifies successful Diversity Visa applicants by letter, and NOT by email. To learn more see the Department of State Warning and the Federal Trade Commission Warning." Bron:
http://travel.state.gov/visa/immigrants/types/types_1322.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 van mij in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 van mij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor de link ik ga 'm checken.

Andere antwoorden (3)

Doe het niet, ik vertrouw het niet...

Ik zou meteen naar de huisarts gaan ermee...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is geen ziekte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerste zin ben ik het mee eens.
De tweede snap ik niet: Huisarts?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat antwoord is toch als eerste gegeven als er wat is, vandaar...
Zelfs als je niets mankeert, adviseren de gebruikers het te pas en te onpas... Dus ik denk, laat ik dat dan ook maar eens een keer doen, als eerste... :-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL +1 van mij dus.
Waarschijnlijk is een loterij niet gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan bijvoorbeeld naar het consulaat in Amsterdam om je in te schrijven.

U.S. Consulate General
Museumplein 19
1071 DJ Amsterdam
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding