Bij welke gelegenheid/gelegenheden mag je wel in een smoking komen maar niet met een pak?

Mijn vriend krijgt van zijn werk een smoking op maat, netzoals zijn collega's. Ze gaan 'ergens' naar toe met die smoking maar ze weten niet wat het is. Ik heb zelf geen idee waar je persé alleen met een smoking mag verschijnen. Ik ben erg benieuwd of iemand het weet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een gala?

Antwoorden (1)

Een gala is hier een goed voorbeeld van. Daar ga je echt niet met een stropdasje naartoe.