Wat is het verschil tussen de Roze en de Blauwe zusters?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snap de vraag niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt zusters met een blauw 'hoedje' en een roze 'hoedje'..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooo je bedoelt nonnen, geestelijke. Ik dacht zusters uit het ziekenhuis die dragen al even geen hoedjes meer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elke kloosterorde heeft zijn eigen kleding.

Antwoorden (3)

Blauwe zusters is de naam van een kloosterorde
Roze zusters hebben een datingsite voor lesbiennes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Blauwe Zusters organiseren missiereizen onder het motte avontuur en verdieping.
De Roze zetelen in een klooster aan de rand van Steyl.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beide ordes zetelen in Steyl , kloosterdorp in limburg.
De Blauwe zusters , hun kleding is grijs/blauw , geven opleiding en onderwijs aan jonge zusters uit de hele wereld.
De roze zusters , hun kleding kun je roze noemen , is een behoudende orde en treedt , weinig , naar buiten.
De namen Roze zusters en Blauwe zusters is in Steyl en omgeving een bekend begrip.