Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan de computer overtreffen?

Het begon met briefjes schrijven, toen kwamen de kranten, de telefoon, en vanaf de jaren 90' werd internet populair. Wat zal ons straks in de jaren 20' of 30' te wachten kunnen staan? Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
733

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Straks alles ineen, tv, bellen, mailen, internettten, alles kunnen programeren van hieruit, koffiezetapparaat, vaatwasser en dit alles ook met een knopje op afstand, verwarming, dus bijv. vanuit je werk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dat begint zich op dit moment al duidelijk af te tekenen: de iphone en varianten daarop. Daarmee is iedereen vanaf elke willekeurige locatie online.

Wat het daarna zal zijn is nog niet bekend.
(Lees meer...)
itsme
14 jaar geleden
augmented reality: zie mijn diverse lopende vragen en de daarop verhelderende antwoorden.
Daarna komen de hologrammen ipv de tv
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over een paar jaar teleporteren we van A naar B
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
beam me up!
zondag
14 jaar geleden
Scotty (captain Kirk zei dat altijd tegen Scotty)
De iPhone ! Ik heb ook een laptop maar sinds ik de iPhone 3Gs heb, heb ik mijn laptop zelden meer aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iphone? Het is meer een gadget vind ik, een technologie moet universeel en vernieuwend zijn. De Iphone is dat niet echt (geweest), daarnaast zijn ze wel weer met de vele programma's zeer vernieuwd en uniek gebleken, maar dit kan een zeer lange discussie worden dus kap ik daar wel mee.

Op naar de vraagsteller.
Een hologram beeldscherm/beamer
en een "al wat bekendere" hologram toetsenbord
Voor nu moeten we genoegen nemen met telefoontjes met een ingebouwde beamer.
Wellicht de toekomst voor de komende 5 jaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien voor iedereen een eigen robot .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een herwaardering van het intermenselijk contact op basis van respect, waarden en normen. Dat is uiteindelijk de enige werkelijke vorm van communicatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding