ik zit er helemaal door heen, moet nog heel veel doen, en moet nog een maatschappelijke stage regelen voor vrijdag... wat moet ik doen?

ik ben heel erg moe en moet nog heel veel hw maken. en ik moet nog een maatschappelijke stage zoeken...maar kan er nergens één vinden! wat moet ik nu doen? ik weet het zelf even niet meer.... ik heb heel google al afgestruind...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Even je hoofd op nul zetten en niet teveel denken aan wat je wilt, en waar je zin in hebt, maar gewoon gaan doen wat je moet doen! Een andere oplossing is er niet echt..
Huiswerk maken is al een stuk minder vervelend als je muziek erbij luistert en voor een maatschappelijk stage-plek kun je eens je familie/vrienden vragen of gaan informeren naar mogelijkheden bij bijvoorbeeld je/een sportclub/kerk/muziekschool/buurthuis enz.
Succes ermee!!

Toegevoegd na 41 seconden:
Het is trouwens belangrijk om niet teveel te stressen en denken aan wat je nog moet doen. Dat heeft ook geen zin. Gewoon gaan doen, en je merkt vanzelf hoever je komt.. :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Niet op goeievraag zitten maar je huiswerk maken. Vraag het na bij je maatschappijleraar/lerares, die hebben meestal een aantal vaste stageplekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prioriteiten lijstje maken en misschien kun je de mensen om je heen vragen of zij wat weten en anders anderen er op willen attenderen dat je een stage zoekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Computer uitzetten, tanden poetsen, wekker morgen een uur of twee vroeger zetten.
Lekker gaan slapen en morgenvroeg aan je huiswerk beginnen.