Wat gebeurd er met mijn order uit Amerika als het bezorgd wordt en ik ben op vakantie?

Ik heb een longboard met een waarde van ongeveer 350 Dollar inclusief verzendkosten besteld uit Amerika. Het wordt verzonden met USPS. De laatste status was Customs Clearance op 7 oktober. Ik ga nu morgenavond voor anderhalf week op vakantie naar het buitenland. Wat gebeurd er met mijn order als het bezorgd wordt terwijl niemand thuis is. Een tweede bezorgpoging misschien, maar stel dat de order overmorgen wordt bezorgd, ik neem aan dat ze niet elke dag gedurende anderhalf week aan mijn deur komen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het door UPS bezorgt gaat worden, komen ze twee keer. De tweede keer stoppen ze dan een briefje in je bus met de mededeling, dat ze het gaan terugsturen naar de afzender, als je niet binnen de kortste keren reageert via een genoemd telefoonnummer.
Je moet dus echt zorgen, dat één van je buren het voor je aanpakt : heb je geen bejaarde buren, die veel thuis zijn?

Ik had iets groots besteld, en heb dus als een speer dat nummer gebeld, en kon toen de dag erna thuiszijn voor de bezorging. Maar ze sturen het echt terug....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar is UPS en USPS hetzelfde dan?

Andere antwoorden (2)

volgens mij komen ze 2 keer als je er dan ook niet bent krijg je een briefje dat je hem bij het postkantoor kan ophalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ze komen niet iedere dag langs, maar ze sturen het ook niet gelijk terug. Je zou eens kunnen informeren bij de vervoerder wat ze in zo'n geval doen.

Misschien krijg je een brief in de bus met hoelaat ze ongeveer terugbellen, als je iemand hebt om voor je planten en je post te zorgen kan die dan misschien op die tijd aanwezig zijn
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar het bedrijf in Amerika vertelde mij dat als het pakketje eenmaal in Nederland is aangekomen dat USPS hier niet over gaat en dat ik met het Nederlandse koeriersbedrijf contact op moet nemen. Ik weet alleen niet welke Nederlandse bedrijf het gaat bezorgen. Voor het pakketje moet overigens getekend worden en ik heb geen echte planten noch huisdieren.
anneliez
12 jaar geleden
Ik denk niet dat ze het binnen een week retour afzender doen, dus dat je je geen zorgen hoeft te maken