In hoeverre moeten wij onze privacy opgeven om nog veiligheid te kunnen garanderen?

Zie vraag.

Toegevoegd na 1 minuut:
ten opzichte van de bodyscan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
jc54
12 jaar geleden
Hoe vaak komt deze vraag nog terug?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie je spookjes ?

Antwoorden (1)

Dat ligt eraan wat de gevolgen kunnen zijn: een vliegtuig dat met 300 passagiers neerstort of een winkeldiefstal. In het eerste geval is een bodyscan geoorloofd, in het tweede geval niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het probleem is dat je nooit van te voren weet of dat vliegtuig gaat neerstorten. De overheid lijkt steeds gemakkelijker gebruik te maken van dit argument en vreemd genoeg lijkt de algemene opinie hier in mee te gaan. Zonder hier een dergelijke discussie te willen beginnen, vind ik dit een uiterst gevaarlijke ontwikkeling.....