Wie zou mij meer kunnen vertellen over de Annunaki?

Ik zou er graag meer over willen weten, want ik kan er maar erg weinig informatie over vinden. Ik zou graag willen weten of er veel volgelingen zijn, of zij denken dat in 2012 de wereld vergaat en hoe zij over andere religies denken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je niet beter iets nuttigs gaan doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan jij niks nuttigers gaan doen dan hier te komen trollen? Ik wil er graag meer over weten! Ik zeg niet dat ik erin geloof.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet nodig zo overdreven te reageren; het was een serieuze vraag.

Het beste antwoord

ik kan je er alles over vertellen. maar deze video kan het veel beter uitleggen dan ik. het filmpje lijkt saai maar is het niet. of het op waarheid berust laat ik in het midden overigens.

Toegevoegd na 38 minuten:
ik zie alweer aan de voorgaande antwoorden dat je hier helemaal verkeerd ingelicht wordt. kijk het punt is, de mens schijnt hier al zolang rond te lopen. in een andere, niet intelligente vorm. de allereerste beschaving, althans, wij denken dat dat de allereerste beschaving is, was Sumerie. de mensheid heeft daar zo`n enorme vooruitgang meegemaakt, dat het helemaal niet logisch is! lees over de Sumerianen, zij wisten dat de zon het middelpunt was van ons zonnestelsel, en dat onze zon op zijn beurt om het zwaartepunt van de melkweg draait. en dat de zon 12 (?!) planeten heeft. wanneer hebben wij dat herontdekt ? in de 17e eeuw ofzo? hoe konden de sumerianen zo`n enorme kennis hebben van wiskunde en natuurkunde. de zon zou nog een voor ons onbekende planeet hebben, genaamd nibiru. waar de annunaki vandaan zouden komen. deze annunaki zou homo erectus genetisch gemanipuleerd hebben tot homo sapiens. die voor hun mono-atomisch goud moesten delven. zo, dat is even bondig. ik zeg niet dat het waar is, maar zo is het verhaal. overigens, de annunaki hoeven niet te bestaan maar nibiru dan ? er zijn genoeg aanwijzingen dat er wel een 12e planeet is. in egyptische wandtekeningen vind je ook aanwijzingen naar nibiru. door zn langgerekte baan om de zon blijft hij verstopt in de donkere achtergrond van het heelal. daarom kunnen we hem ook niet zien, in 2012 zou die weer in de buurt komen van de zon, wat hem een omlooptijd om de zon geeft van zo`n 9000 jaar. dat die in de buurt kom van de zon en dus de aarde is dus echt catastrofaal, denk aan een poolverschuiving. en dit is in de geschiedenis van de aarde al veel vaker gebeurt. wie weet wat er onder het ijs van antarctica ligt? een soort Atlantis, overblijfselen van een oude beschaving aan het eind gekomen door een poolverschuiving. kennis van nibiru of eventueel annunaki erin meegegaan?

Toegevoegd na 48 minuten:
over slimme oude beschavingen gesproken, bekijk de tweede link (skip de eerste 25 seconden)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens de legende waren de Annunaki een volk dat op een andere planeet leefde. Zij waren veel verder ontwikkeld dan de mens, en kwamen met ruimteschepen naar de aarde om goud te zoeken, dat ze blijkbaar heel belangrijk vonden. Omdat zij zo ver ontwikkeld waren en in de ogen van de mensen op aarde tovenarij beoefenden (vliegen bijv.), werden ze als goden gezien en vereerd.
Dit is een legende die stamt uit de Mesopotamische tijd, grofweg 7000 jaar geleden. Sumeriërs, mensen uit Sumer, een gebied dat nu in Zuid-Oost Irak ligt, geloofden erin.

Alles wat ik erover lees wijst erop dat de Annunaki uitgestorven is, in die zin dat er geen grote groepen mensen zijn die geloven in de vorming van de aarde en de invloed die de Annunaki gehad zouden hebben zoals beschreven in de oude legendes. Er zullen vast bijeenkomsten gehouden worden op kleine schaal, maar of zij ook zover zijn ontwikkeld dat zij een collectieve mening hebben over andere religies of bepaalde gebeurtenissen in 2012, durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik denk dat het bij kleine lezingen en bijeenkomsten blijft, meer een studie geschiedenis dan daadwerkelijk geloof.

Als je je echt in de Annunaki wilt verdiepen, raad ik je aan het zesdelige 'The Earth Chronicles' van Zechariah Sitchin te lezen. Daar ben je wel even zoet mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duidelijk!
+1
Er zijn veel sites met informatie te vinden via Google.
Verder kan ik het boek De Twaalfde Planeet van Sacheria Sitchin aanraden. Helaas is dit boek niet meer te koop, wel te huur in de bibliotheek.
Sitchin heeft overigens meer geschreven hierover, bijvoorbeeld Genesis Voorbij.
Veel plezier! Interessant onderwerp!