Bij welke winkels verkopen ze allemaal kadobonnen?

Zoveel winkels verkopen ze dat je door de bomen t bos nt meer ziet! Weet niet bij welke catagorie dit zou horen,daarom bij overig gezet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.8K

Het beste antwoord

Bij de primera heb je keuze uit meer dan 60 cadeaubonnen.

Irischeque, Boekenbon, maar ook cadeaubon voor bijvoorbeeld high tea voor 2 etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Merci!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanx voor je antwoord!

Andere antwoorden (6)

De Irischeque bij de ANWB en de VVV. Ook nog bij andere winkels, maar die weet ik even niet.
Bij Blokker hebben ze Blokker bonnen, Kruidvat heeft eigen cadeaupasjes, zo ook de Free Record Shop.
Het postkantoor verkoopt verschillende bonnen (ook voor een bepaalde activiteit).

Toegevoegd na 49 seconden:
Oh ja, de Hema heeft ook eigen cadeaupasjes.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh ja, bij de Hema verkopen ze ook hun eigen cadeaupasjes.

Toegevoegd na 2 minuten:
(Gek zeg, ik kreeg de melding dat er een fout was opgetreden en toch was mijn toevoeging wel geplaatst. Vandaar dat 't nu dubbel staat.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Irischeque/VVV-bon wordt op veel plaatsen geaccepteerd, ook bij de Blokker bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat klopt, bij de meeste winkelketens kun je een Irischeque inleveren. Bij sommige zelfstandige winkels ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Bij veel winkels, zoals mediawinkels (free record shop ed), kledingwinkels als h&m, vaak ook drogisterijen. Meestal.staat het op de site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 vergeten erbij te zetten )
Ikea, Prenatal, Intratuin..... Verder zijn er voor kinderen ook bonnen van Intertoys, Bart Smit en consorten. 't Is maar net wat op de ontvanger in kwestie van toepassing is. Of, misschien iets origineler, een diner / cadeaubon voor een etentje bij een favoriet restaurant. (of in ieder geval ergens waar zijn / haar lievelingskeuken / gerechten vertegenwoordigd is).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kwam laatst in een boekhandel en daar verkochten ze allerhande kadobonnen van diverse winkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Hunkemuller, DA, six
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
bij fleurop bloemen