Word de anticonceptiepil verzekerd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegen diefstal?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha Moolkeesje!

Antwoorden (4)

Nee.dat was eerder wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je hem voorgeschreven krijgt van de huisarts?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook niet, tot 21 jaar krijg je hem vergoed en dan moet je zelf betalen, maar bij sommige verzekeraars zit hij wel weer in de aanvullende verzekering dus dat moet je even checken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is de pil duur?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik krijg je pil verzekerd, omdat ik onder de 21 ben. De pil is echt niet duur..maar niet echt gezond..maar dat is weer een ander verhaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is laatst juist een heel stuk in de krant geweest dat de pil niet ongezond is.... En de pil kost zo rond de 7,50 per doosje (ik ben voor 2 meestal iets van 15 euro kwijt)
De pil gaat voor vrouwen vanaf 21 jaar weer uit het basispakket.

Tot 21 jaar wordt de pil nog wel vergoed.

Toegevoegd na 1 minuut:
Correctie;de pil is vanaf 1 januari 2011 al uit het pakket voor vrouwen vanaf 21 jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drepolli
12 jaar geleden
Belachelijk dat het nog niet voor die leeftijd zo is, maar goed ik wou zelfde antwoord geven +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is altijd zo geweest Drepolli,tot het een aantal jaar terug niet in het pakket zat en toen weer wel en nu is het weer afgeschaft. Lekker duidelijk allemaal.
Dat ligt eraan welke pil je voorgeschreven krijgt.
Ik heb een pil die gewoon vergoed wordt, je kan dit navragen bij de apotheek, zij weten dan wel welke er wel of niet vergoed wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
word vergoed bij een aanvullende verzekering
Bronnen: