Zijn er vandaag supermarkten open in de buurt van hardenberg?

Sta op een camping met slechte internerverbinding dus zelf zoeken werkt niet goed.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Nee, in Hardenberg zelf is er geen koopzondag.
Wel zijn er een beperkt aantal winkels open in Coevorden, ruim 14 kilometer op afstand van Hardenberg.
Of de supermarkten open zijn weet ik niet, je zou kunnen bellen om te vragen of ze open zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jumbo is open van 16.00-19.00
Weversstraat 3
9411 NC Beilen

Voor de rest is alles dicht.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fijne vakantie!