hoeveel mensen wonen er in amsterdam?

ik heb geen uitleg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop, dat je niet alle dorpen en steden van Nederland gaat vragen??????????????
ronron1212
13 jaar geleden
Het lijkt me beter als je gewoon zelf even op internet kijkt kan je het zo vinden
Amadea
13 jaar geleden
Leg nou toch eens uit waarom je die cijfers niet zelf even in wikipedia opzoekt? Daar komen de antwoorden op alle 3 jouw vragen vandaan.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeveel keer ga je vandaag dezelfde vraag stellen, die je gemakkelijk zelf op kunt zoeken?

Antwoorden (2)

Er wonen 780.152 mensen in Amsterdam; zie onderstaande bron :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Er kunnen nu ook wat meer of mider mensen in Amsterdam wonen, omdat de pagina op Wikipedia op 5 okt 2010 om 23:24 voor het laatst is bewerkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een grondgebied van 219,33 vierkante kilometer waarvan 165,18 vierkante kilometer land woonden eind februari 2011 782.374 mensen.