Wat zou jij nog eens willen leren?

Het kan van alles zijn, van gitaar leren spelen tot beter voor je zelf op leren komen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wij hebben veel gemeen dus daarom maken we samen 1 lijstje met dingen die we beiden nog graag eens zouden leren: - gitaar spelen, we gaan dit jaar samen op les! - gebarentaal, dit lijkt ons echt super om te kunnen - goed non-verbale dingen kunnen aflezen bij mensen (body language) - hoe je met een caravan of aanhanger rijdt - hoe we een nog betere hulpverlener kunnen worden - hoe de rest van de wereld eruit ziet - kip 2 wil nog graag spaans leren, kip 1 niet hoor school gerelateerd: - leren nee zeggen - kip 1 wil graag goed kunnen presenteren, kip 2 kan dit al - ons aan de gemaakte planning kunnen houden Het is misschien wat veel, maar we zijn nog jong :D

Serieus rekening houdend met mijn capaciteiten, zou ik graag willen beeldhouwen. Het is er nooit van gekomen. Er moet wel een mooie ruimte hiervoor zijn....

homeopathie voor dieren.

Ik ben nu een beetje aan het rondneuzen in die ' ... voor dummies'. Ik heb nu hypnotherapie, om ook andere mensen te hypnotiseren en zo. Maar echt leuk lijkt me: - Jodelen - Surfen - Helikoptervliegen

Ik zou nog wel eens willen leren om een Boeing 747-800 te besturen. Helaas is mijn Engels te matig om te kunnen communiseren...

als ik overnieuw mocht beginnen qua opleidingen en leren koos ik toch voor een baan in de gipskamer van het ziekenhuis of rontgen. als iemand mij geld gaf om dat alsnog te kunnen leren deed ik het gelijk.

Frans. Ik probeer dat al vele decenia, kan een brood bestellen, maar dan heb je het wel gehad. Verder zou ik willen leren drummen. Wilde ik als kind al, maar mijn moeder vond het geen instrument voor een meisje en ik moest dus op blokfluitles. Inmiddels speel ik wel piano, maar dat drummen blijft kriebelen. Ook zou ik willen leren zingen (kan ik wel, maar niet goed) en misschien dwarsfluit spelen.

Ik zou héél, héél héél graag willen leren zweefvliegen. Nu door mijn versleten knieën hanggliding voor goed voorbij is, en ik dat véél te weinig gedaan heb (4x) is dat mijn grote droom...

Drummen! Reiki Websites ontwerpen Motor rijden Caravan parkeren

Gitaar en piano spelen! En ik kan volgens mijn kids alleen maar heel vals zingen, maar wat zou ik dat graag heel goed kunnen!

Heel veel talen, tekenen/schilderen, met de computer werken, truien breien, naaien, zwemmen, in huis klussen, auto rijden.

Hoe je een goede en mooie letter ontwerpt.

Turkse taal Vloeiend engels Grote vrachtwagens rijden :)

De Spaanse taal en motor rijden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100