Ik zoek iemand, maar weet alleen zijn voornaam en wat details van zijn leven 14 jaar geleden, hoe moet ik deze persoon vinden?

Het enige wat ik van deze persoon weet is zijn voornaam, wat losse details van zijn hobbies, en verders alleen dat hij samen met mij een cursus had gedaan. Nu heb ik al info gevraagd bij deze stichting die deze cursus gaf, maar omdat het zo lang geleden is kunnen ze me niet meer helpen.

OP marktplaats en dat soort dingen komen alleen maar onzinnige berichten, ineens hebben er heel veel die naam en dezelfde hobbies.

Hoe kan ik hem toch vinden?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik ben ook lid van hyves, maar daar zijn er 40.000 met dezelfde voornaam. En ik heb geen flauw idee hoe deze persoon er nu uit zou zien, ik weet alleen dat hij heel opvallende ogen heeft (vond ik toentertijd).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
94.3K

Het beste antwoord

Er bestaan diverse pagina's,waarmee U (onbekende) personen kunt vinden en wel de volgende. De kans om met deze hulpmiddelen iemand te vinden is 100 % ! Dus dát moet U doen om deze persoon terug te vinden.

Vóórdat U met die hulpmiddelen aan de slag gaat ,is het verder nog belangrijk,om de volgende zaken te noteren.
Kwam deze man met het OV of met eigen vervoer ? Vertelde hij hoe lang hij over de reis van en náár de plek waar deze cursus werd gegeven lang ? (Als het kort duurde of hij klaagde er noit over zou hij in dezelfde stad/gemeente kunnen zijn als waar de cursus plaats vond. ) Eigenlijk stuk-voor-stuk belangrijke en vrij logische dingetjes,die je vaak vergeet.

Succes op deze websites :

http://wieowie.nl/

http://www.voelspriet.nl/personenzoeken.htm

http://www.123people.nl/

http://www.internetaddressbook.com/nl/

http://www.vergeefmij.nl/blog/personen-zoeken-en-vinden-op-internet

http://www.ikhebje.nl/

Groet : Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het zou makkelijker zijn als je ook de achternaam wist weet je toevallige ook haar/zijn oude woonplaats want dan kan je naar de gemeente maar of ze die gegevens zomaar geven weet ik niet maar je kan het wel proberen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou nog makkelijker zijn als je zijn telefoonnummer hebt. Daar gaat het toch niet over?
Waar kent u de persoon van? School, bekijk schoolboeken of online geslaagde examen mensen. U kunt altijd een gok maken met hyves door te zoeken met naam en leeftijd en waarschijnlijk oude woon plaats?

Wellicht kende de persoon ook anderen mensen die u ook kende, en wellicht weten hun zijn of haar achternaam.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult even terug moeten gaan in je hoofd. En dan zodanig dat je dat moment van die ontmoeten en samenzijn weer als de dag van gisteren kunt terughalen.
Er is vaak altijd meer informatie, misschien heeft hij tussen neus en lippen door gezegd waar hij woonde, misschien zie je een speciaal iets opvallen zoals een hanger, ring, kleding, tatoeage, enz. Dit zijn allemaal aanwijzingen.

En als je er in geloofd, kan je ook op die manier het 'universum' aan het werk zetten om een ontmoeting te regelen. Laat het dan ook weer los en vertrouw dat het allemaal goed komt.