Met oud en nieuw krijgt iedereen een schoteltje met 12 druiven en 12 seconden voor 12 moet er elke seconde een druif gegeten worden en dat brengt dan geluk voor de komende 12 maanden. Het is altijd een hilarisch tafereel want het is nog best pittig om zo snel die druiven te eten met als gevolg dat je met je mond vol druiven en in een mega-slappe lach iedereen een gelukkig nieuwjaar wenst!! Je gaat hoe dan ook in een deuk het nieuwe jaar in!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

genetisch gezien schijnt het dat ik te dunne aderen heb in mijn hersenen. Dus de traditie in mijn familie is sterven aan hersenbloedingen. Mijn oma en vader hebben er in meegegaan.....dus wie weet?

Toegevoegd op 22-06-2009 01:51:04
wacht...dit klinkt een beetje kil...
Traditie is: voor elkaar zorgen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
traditie, tja meerdere, maar de leukste zijn toch wel wanneer iedereen weer samen is en het is gezellig.