Wat kun je doen als je een brievenbuspoststuk niet hebt ontvangen?

* verzonden met de tnt
* niet aangetekend of iets dergelijks, gewoon met de brievenbuspost
* er is al een navraagformulier ingediend maar ik heb weinig hoop
* ik ben de ontvanger
* er zat een waarde in van circa 10 euro

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou nu afwachten op je navraag of ze hem alsnog vinden.Vaak komt hij dan wel boven water en anders kun je een brief schrijven naar TNT met een klacht.De volgende keer waardevolle spullen aangetekend verzenden of met pakketpost dan heb je een bewijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Daar kan je niet meer mee doen dan afwachten. Ik heb het ook gehad en uiteindelijk is de envelop met inhoud toch aangekomen.
Het kan zijn, dat het bij iemand anders is bezorgd, en dan is het een kwestie van hopen, dat die persoon de vlop opnieuw aanbiedt aan de post....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks. Balen. Zélfs als er een track en trace nummer opzat kun je er naar fluiten, is helaas mijn ervaring. Soms, heel soms komt het nog verlaat aan, maar in de regel is het pakje gewoon ergens verloren gegaan en zie je het nooit meer terug. Je kunt in elk geval nergens verhaal halen voor de opgelopen schade.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Contact opnemen met 2500NA in Den Haag.
Daar komt al het zoek geraakte post.
(Is het afz. Adres erop vermeld, een retour zending kan nl 2 weken duren...)
Vraag anders aan de TNT bij jouw in de buurt of ze willen helpen.

Ik denk echter door al die stakingen en kerstpost dat er een hoop vertraging is.