Ik ben een paar jaar terug door een vleermuis in mijn nek gebeten ben ik nu een vampier?

Het gebeurde een paar jaar terug in Zuid-Frankrijk, ik zat achterin de auto en blijkbaar lag er een vleermuis op de hoedenplank te slapen. Toen is hij vanachter op mijn hoofd gevlogen en heeft hij in m'n nek gebeten.

Weet jij het antwoord?

/2500

Vraag je dit nu serieus?! Natuurlijk ben je nu geen vampier! Wel had je toen (inmiddels had je dat wel gemerkt) een aanzienlijk risico om Rabiës =hondsdolheid op te lopen. Onbehandeld had je dan er nu niet meer geweest... Veel vleermuizen brengen Rabiës over.

Het enigste wat je van een vleermuisbeet kan krijgen is hondsdolheid maar dan had dat allang moeten merken. In Europa zijn geen vampier vleermuizen, er schijnen wel vleermuizen te zijn waar je dood van kan gaan als je gebeten bent dus het is wel oppassen met die beesten.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vampiervleermuizen

Vleermuizen in Zuid-Frankrijk staan erom bekend dat zij het H5NE virus bij zich dragen. Hierdoor wordt je altijd een vampier. Na een paar jaar kan je niet meer tegen licht en de geur van knoflook. Je kan wel naar Zimbabwe of Papoea-Nieuw-Guinea voor een exclusief speciaal anti kruid. Sterkte ermee! P.S. Je kan gratis bloed afhalen bij de slachterij.