Wat moet ik kopen voor de vinder van mijn portemonnee?

Ik was vandaag mijn portemonnee kwijt geraakt en een aardige man heeft deze gevonden en contact met me opgenomen.
Deze man ben ik dankbaar en dat wil ik graag laten zien, wat kan ik voor hem kopen? Ik weet niet of hij een drinker is o.i.d. (bloemen of iets groots is geen mogelijkheid i.v.m. reizen)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

een doosje merci o.i.d.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Een doos chocola of iets moois met snoep / nootjes wat er leuk uitziet, is leuk. Alcohol zou ik niet doen aan een onbekende.
Als de inhoud van je portemonnee van grote waarde was (geld / pasjes) zou ik ook een bedrag in geld er bij doen. Ik meen dat tien procent van de waarde gangbaar is.
Maar dat hoeft niet als het om een kleine waarde gaat, dan is de aardigheid genoeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je wat leuk is, een glimlach, een vriendelijk woord aandacht schenken als dat mogelijk is, als je hem vaker ziet in de bus of trein, een keer zwaaien, vragen naar zijn welstand, even een paar vriendelijke woorden, dat doet een mens goed, verder 10 % vindersloon wordt wel gedaan maar dat is moeilijk want hoeveel waarde hecht je aan bijv. mooie foto`s of bankpasjes of iets anders kostbaars, een waardering is zeker op zijn plaats, maar een glimlach is onbetaalbaar.