opinionbar is veilig, het is net zoiets als euroclix, moneymiljonair, zingeld.

het levert geen massa's geld op, het is wel leuk voor een keer in de zoveeltijd een klein extra'tje

Toegevoegd na 9 minuten:
O ja en misschien verstandig om dat met een andere emailadres te doen.

Ik weet niet of hun ook werken met van die standaard invulenquetes en daar meldt je je dan automatisch aan bij nieuwsbrieven, infomailings etc. en die mail wil je denk ik niet tussen je standaard mail hebben.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

op de onderstaande site staan een aantal ervaringen van opinionbar
ik zelf zal er zelf nooit aan mee werken

Toegevoegd na 2 minuten:
omdat alle persoonlijke gegevens door verkocht worden

Toegevoegd na 11 minuten:
als je de opinionbar monitor installeert komt er wel malware op je computer.
met malware kunnen ze allemaal gegevens van je computer halen zoals bank gegevens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stiena58
13 jaar geleden
heb je zelf ervaring op dit gebied?
of komt het door de kassa en consumentensites?
hun schrijven dat er nooit iets wordt doorgestuurd aan derden,of ze vertellen niet de waarheid kan ook natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zij sturen als bedrijf niks door maar de malware op je computer wel
Ik doe er al een jaar aan mee en het is een betrouwbare site. Het levert niet veel op zoals Sterredag zegt, maar ach, 15 euro per half jaar.... ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nooit iets negatiefs van gemerkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zit al geruime tijd bij Opinionbar, ze hebben mij al 4 keer uitbetaald. Zoals anderen al zeiden, het is niet veel, maar het is een leuk extraatje.
Ze stellen je echt specifieke vragen over een onderwerp.

Bedrijven betalen omdat ze graag het antwoord op die vragen willen. Opinionbar zoekt mensen uit die in het profiel passen voor die vragen, en de mensen die de enquete invullen krijgen een beloning als bedankje voor het beantwoorden van de vragen.

Ik heb al eens vragen moeten beantwoorden over een nieuw product of logo, daar mag je dan niks over vertellen aan andere mensen (je moet zo'n verklaring accepteren).
Een paar maanden later zie je ineens het logo verschijnen die je in de enquete al zag. Dan is het leuk om te weten dat je daar aan mee hebt gewerkt :)
13 jaar geleden
werkt prima, het uitbetalen kan soms enkele weken op zich laten wachten maar ze doen keurig wat ze beloven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze betalen keurig uit, en dat doen ze omdat ze via jouw surfgedrag en je antwoorden op onderzoeken veel verkoopbare gegevens verkrijgen. Dus ja, feitelijk zet je dan spyware op je computer, en het is aan jou om te bepalen of je dat wel of niet een probleem vindt (ze zijn er in elk geval duidelijk over).