Zijn er irritaties die bij meer dan 50 % van de bevolking leeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk maar eens hoeveel irritaties er zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je even? ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor brand los

Antwoorden (39)

- Files
- Muggen

Toegevoegd na 3 minuten:
- Hondenpoep
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de vele kosten die je moet betalen aan de staat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder belastingen, had je ook geen wegen. Om maar een voorbeeld te noemen.
Ja irritaties van bumperklevers!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er geen cijfers van, maar een "wild guess":

- Geluidsoverlast
- Onnodig links rijden
- Bumperkleven
- Boetes voor een paar km/u te hard rijden

Toegevoegd na 1 minuut:
- Nodeloos gillen in een mobieltje in een openbare ruimte

Toegevoegd na 2 minuten:
- Bezuinigingen waarvan je het nut niet ziet

Toegevoegd na 9 minuten:
Vooruit, nog eentje dan:

- Niet op de naam van een film of liedje kunnen komen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oververmoeid zijn
een trage pc hebben
geld problemen
angst
enz.

Toegevoegd na 22 uur:
belasting

Toegevoegd na 2 dagen:
gezeur
winter
slecht weer
file
niet rijpe bananen
overrijpe bananen
muizen (ik vind ze lief)
deurwaarders
niet kunnen slapen
trek in snoep
trek in snoep en er is geen snoep
reclame
de rij bij de kassa
de batterijen van je afstandsbediening zijn leeg en je wil niet opstaan
spam

Toegevoegd na 2 dagen:
aangestaart worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Regen
- Gezeur
- Gewicht problemen
- Huis houdelijk werk
- en muggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lange wachttijden voor medische hulp en hulpverlening
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lang wachten in het algemeen (treinen, ambtenaren, instanties etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en in de winkel
-- minnetjes krijgen op gv zonder reden...
fremar
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
EN jawel, een minnetje zonder reden. Bingo.
Nou, +je, hoor. Jammer dat ik er maar 1 kan geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb er een voor jou bij gedaan +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reden van de min:
Geloof je echt dat meer dan 50% van Nederland zich druk maakt over deze site?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet te veel met jezelf bezig zijn, maar probeer serieus antwoord te geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan met moeilijk voor stellen dat 50% van de bevolking zit te wachten op plusjes laat staan dat ze allemaal ontevreden zouden zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Bierdopje
Het gegeven dat alle antwoorden ook niet goed zijn (ik wil mijn antwoord daar trouwens niet aan toevoegen) is voor de heer Fremar toch geen vrijbrief om ook een fout antwoord te geven? En ook een antwoord dat niet eens een klein beetje in de buurt komt... Er zijn 27.000 gebruikers op deze site. Stel dat ze allemaal zich druk maken om minnetjes zonder reden (dan ben ik nog schappelijk), dan gaat het hier slechts om 0,16% van de Nederlandse bevolking. Omdat het antwoord een factor 300 naast het minimale percentage mensen zit, vind ik het legitiem om een minnetje te geven. En vooral omdat dit het slechtste antwoord is dat er tussen staat.
Annswers
13 jaar geleden
11 - 11, de meningen zijn duidelijk verdeeld :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HElemaal eens met Bier en Basta. Ook mening, ook geen debat. En sterker nog, ter overdenking in stille uurtjes: netzomin als de domme vraag niet bestaat, bestaat ook het waardeloze antwoord niet. Input heeft altijd waarde. De min-knop dus niet. Puur persoonlijk hecht ik bovendien waarde aan het feit dat iemand de moeite heeft genomen een antwoord te geven.
Tenslotte - ook puur persoonlijk - vind ik mezelf niet zo geweldig dat ik meen te kunnen oordelen over de waarde die een antwoord kan hebben voor enig mogelijk lezer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plusje voor martinm!
ik denk dat de belastingen iets is dat de meerderheid van de medelanders met grote tegenzin aanvaard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Behalve de hiervoor genoemde ergernissen: je rotzooi op straat zetten bij de ondergrondse afvalcontainers (in de grote steden), dan ben jij er lekker vanaf en mag een ander er tegenaan kijken! En sowieso je colablikjes, papatbakjes en noem maar op daar laten vallen waar je het geconsumeerd hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker!
Ik denk dat gelet op de onlangs beëindigde formatie onze regering hoog scoort......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verpakking die moeilijk open te krijgen is, is een ander fenomeen dat sommige mensen tot wanhoop blijkt te drijven. 57% van de Europeanen ergert zich hieraan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een complot! Zo denken wij allemaal dat we onhandig zijn, hebben we een slecht gevoel over onszelf en zijn we makkelijker te beinvloeden! ;-) +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Lange rijen bij de kassa
-Zwerfafval rondom de vuilcontainers
-Salaris dat te laat wordt gestort
-Volle parkeergarage bij het winkelcentrum
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je de reclames in de winkel niet kan vinden. Die hebben immers geen vaste plaats, behalve bij de Action dan. En er is haast nooit een sterveling te vinden aan wie je het kan vragen. Moet je eens proberen in de Kruitvat iets te vinden. Ik feliciteer je als dat lukt. Bij de Plus en de Dirk loopt er altijd iemand mee als je het niet vindt; bij de Kruitvat ho maar. Als je al iemand vind om het aan te vragen krijg je alleen "(zoveelste)....... pad"te horen.

Andere irritaties:
-(bij de Aldi) dat de winkelwagentjes op zijn. Die staan nl. allemaal in de parkeergarage er tegenover.
-Dat je geen briefjes van 5 uit de geldautomaat kan trekken.
-Dat veel winkels een pinapparaat met heel kleine lettertjes hebben zodat je het niet kan lezen.
-Dat je nooit een parkeerplaats kan vinden.
13 jaar geleden
Ik denk dat een meerderheid zich ook stoort aan de korte lontjes en onbehouwen gedrag van een toenemend aantal medemensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gebrek aan interesse en medeleven van medemensen.
Bumperklevers.
Mensen die 60 rijden waar 100 is geoorloofd.
Dierenbeulen die niet worden aangepakt.
Grof taalgebruik.
Graaicultuur van de topmensen.
Toenemend geweld en criminaliteit tegen bejaarden.
Overvallen.
Politie die niet of nauwelijks iet onderneemt.
Mensen die te lang aan de telefoon hangen.
Mensen die altijd het laatste woord willen hebben.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh,ja,Piet Paulusma.
Paul de Leeuw.
Emiel Ratelband(Wat een toepasselijke achternaam)
Albert Verlinde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor alle toegevoegde namen, maar met name Paul de Leeuw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja,die is echt erg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik merk ook om mij heen, dat Paul niet meer zo goed ligt. Hufterigheid gaat ook vervelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede antwoorden! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf heb geen irritatie van Piet en Emiel. Die andere twee wel... +0.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van Petej J. de Vjies?
Mensen die hardop bellen in het openbaar vervoer over privé zaken.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Wachtbandjes bij servicetelefoonnummers die eeuwig duren
- Servicedesks die geen service verlenen
- Internetproviders die om de haverklap 'er uit liggen'.
- Lachbandjes bij filmpjes die niet grappig zijn
- Dingen die zo ontworpen zijn, dat je jezelf er altijd pijn aan doet (b.v. de beugel van de Twinny Load waar je altijd je schenen aan openhaalt als je hem op je trekhaak laat zitten, het afscheurkarteltje aan de rollen folie).

Toegevoegd na 22 uur:
- 's avonds niet naar bed willen en 's ochtends er niet uit kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel irritant en ontzettend tijdrovend ja. En als je dan eindelijk het hele menu doorlopen hebt, krijg je iemand aan de lijn, die net aan de lagere school heeft doorlopen en nauwelijks iets weet van de business. Of je een bank belt of een zorgverzekeraar het is allemaal even triest. En doorverbinden met een leidinggevende of ervaren collega is er niet bij!
Klagende mensen zijn naar mijn mening behoorlijk irritant ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Belasting verhogingen terwijl onze koningin ook heel wat zou kunnen betalen maar ze het zonodig zelf moet hebben voor vakantietjes e.d :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
cool antwoord!van mij een +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha dankje:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Willen die anonieme ''minners'' graag even vertellen waarom..
de toenemende onverschilligheid van de mensen in het algemeen t.o.v. elkaar,dus het langs elkaar hehen leven,ergo:
de (groeiende) IK- mentaliteit.

Toegevoegd na 1 uur:
hehen = heen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja er zijn irritaties die bij meer dan 50% van de bevolking leeft vb dat de mensen steeds meer onder werkdruk staan bij hun baas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moest je eens in de 18e eeuw in een weverij werken ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mevrouw we zijn nu wel in de 21 eeuw wel .
ik denk dat u spreekt zonder weet hoe er aan toe gaat tegenwoordig in een fabriek.
UVSV studenten en onbekenden die te dicht naast je komen staan.

Toegevoegd na 3 minuten:
oh ja en dan tuurlijk nog de CEO van TNT die zeer ervaren postbodes wil inruilen voor postbezorgers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het graaien van de hoge pieten uit de ruif van de samenleving.
Ik ben er van uit gegaan dat 50% van de bevolking hard moet werken voor zijn geld terwijl een handjevol bestuurders en managers er met e centen vandoor gaat. Lijkt me op z`n minst voldoende om je over te irriteren lijkt me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Criminelen die nadat ze wat hark-werk hebben gedaan, weer zo de straat op mogen c.q. veel te lage straffen.
-Sigarettepeukjes die overal bij bankjes en elders liggen
-Kauwgum wat overal aangeplakt zit (in Singapore hebben ze 't daarom verboden).
-Afval (meestal van jeugd, zoals patatbakjes, snoeppapiertjes) die mensen zo op straat of in een tuin kieperen.
-Oorlog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Oh zoveel!

Moe van je werk komen en dan straten ver van je huis een parkeerplek moeten zoeken om dan nog een een stuk te moeten lopen.
Mensen die voor je tuin de asbakken leeggooien uit hun auto.
Dronken mensen die zich opdringen, zelfs op straat.
Klachten waar niets mee gedaan wordt.
Criminelen die weer op straat staan en niet bestraft worden om vervolgens gewoon weer winkels te beroven e.d. Vooral die mensen die hun kinderen ervoor gebruiken omdat die niet bestraft mogen worden vanwege hun leeftijd.
Hangjongeren die midden in de nacht lopen te gillen, blowen , zuipen en in je brievenbus pissen of in je bloembakken. Dan zijn ze een jaar of 11 dus irriteer ik me ook aan de ouders die hun kind de hele nacht tot wel 4 uur
op straat laten lopen.
Ik irriteer me eigenlijk nog het meest aan hufterigheid en onrechtvaardigheid, omdat je daaraan bent overgeleverd en er geen invloed op hebt omdat je nu eenmaal geen eigen rechter mag spelen.
amc
13 jaar geleden
het weer
altijd om op- en aanmerkingen over te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Falende politici die bij vertrek een fikse gouden handdruk meekrijgen, als dank voor hun wanbeleid.
- Ongewenste telefoontjes, meestal rond etenstijd, van call centers en bedrijven die iets (meestal geld) van je willen.
- De nieuwste trend onder bepaalde leden van onze samenleving om zich agressief of zelfs gewelddadig te gedragen tegen hulpverleners, buschauffeurs en treinpersoneel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schoonmoeders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ken je de uitdrukking: ''Ik heb geen schoonmoeder, ik heb een trauma'' (trouw-ma). Staat echt op t-shirts gedrukt lol.
Teveel storende reclame, bijna overal waar je kijkt, lijkt me echt een stoorzender voor heel veel mensen in Nederland.

Toegevoegd na 3 minuten:
Wist niet dat er al zoveel antwoorden zijn, gelukkig viel ik niet in een herhaling!

Toegevoegd na 7 minuten:
Hoofdpijn lijkt me ook een hoge score hebben.
Dan rijdt er wel eens een auto langs je die zwelt op in de maat van de muziek en haalt lokaal 6 op de schaal van Richter, die bassen, zeer irritant.

Toegevoegd na 11 minuten:
Blaffende honden en mensen die hondenpoep niet opruimen ben ik nog niet tegengekomen, maar zijn ook zeer irritant.

Moet je ook nog zo'n drol van je schoenen peuteren voordat je met goed fatsoen ergens naar binnen kunt gaan....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Criminelen die mensen overvallen en dat vaak voor een
paar euro,s. (en daarbij ook nog mishandelen)
Oude mensen die s,avonds niet meer over straat durven.
Hulpverleners die worden mishandeld.
De huisarts die niet meer alleen naar een spoedgeval gaat, zonder begeleiding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hondenpoep is de absolute nummer 1. Daarna komt hangjongeren. Ik heb het zelf onderzocht, via een huis aan huis enquete.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die idiote geldverslindende maandelijkse verhuizing van het Europees parlement naar Straatsburg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen met irritaties.
(moet trouwens zijn: ergernissen)