Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel kost een gemeentegraf de gemeente als er een zwerver begraven moet worden?

Dus zeg maar de allergoedkoopste, kartonnen doos, gat en dicht. Geen steen, kaarten, koffie o.i.d.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat zwervers een graf krijgen als er geen familie is die het kan betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat natuurlijk om de situatie als er géén familie is die het kan betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mmm: als zwervers geen graf krijgen, waar worden ze dan begraven? je kan ze toch niet op straat laten liggen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
T`ja qua geur zal het niet veel uitmaken maar ze kunnen wel enorm in de weg liggen tussen de tramrails gaan zitten en grote vlekken maken op de stoep,lijkt me dus toch wel dat dat moet worden opgeruimd en ik denk niet dat de gem reiniging dat doet met de vuilnis dus mmm ik ben erg benieuwd wat jij denkt dat er mee gebeurt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

ik heb wel eens een begravenisondernemer horen zeggen dat dit voor zo'n 3500 euro kan. Maar dat zal denk ik ook per gemeente misschien verschillen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze krijgen in Amsterdam gewoon een graf, ook niet zwervers zonder familie, en de stadsdichter maakt en lees een gedicht voor. Dat alles kost misschien EUR 300 - Eur 600.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het graven van een graf en het teraade bezorgen naast alle andere kosten die er gemaakt moeten worden ophalen en bewaren van de overledenen zullen gauw € 4.000 kosten
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Er worden hier tarieven van 3500 en 4000 genoemd. Geloof dat maar niet hoor. Zelfs van de firma Budgetuitvaart, die toch winst moet maken, kost een basisbegrafenis in bv Amsterdam 2500,-
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding