Waar heb je nou echt echt echt het meeste spijt van in je leven...

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb nergens spijt van. Ik ga ervan uit dat ik alle beslissingen die ik genomen heb, heb genomen met de kennis die ik op dat moment had. Op dat moment waren het dus goeie beslissingen. Ik kon ze niet maken met de kennis die ik nu heb, want die kennis had ik toen niet. Daarbij komt nog dat ik ben wie ik ben, waar ik ben en hoe ik ben door alle (zogenaamde) foute beslissingen die ik heb gemaakt. Ik koester dan ook al mijn 'fouten' omdat ze me gemaakt hebben wie ik ben. Toegevoegd op 11-05-2009 21:20:28 Er zijn natuurlijk wel dingen in mijn leven die ik jammer vind dat die zo gelopen zijn. En dan bedoel ik voornamelijk keuzes van opleidingen. Mijn leven zo misschien makkelijker zijn geweest als ik daar wat handiger mee om was gegaan. Maar ja, dan komen we weer terug op wat ik eerst zei: als ik het anders had gedaan, dan was ik niet waar ik nu ben.

Ik heb spijt van dat ik ooit een ander ben gaan geloven en die mening meer heb laten wegen dan de mijne... Dat is eens gebeurd, toen ik onschuldig en jong was, maar dat laat ik me niet nog eens gebeuren, nu ik oud en versleten ben... Vandaar...

Ik ben geboren in het meest spectaculaire tijdperk(eeuw) ooit, dus daar heb ik geen spijt van. Ik heb kunnen leren op school wat ik heel graag wilde, dus daar heb ik geen spijt van. Ik heb de banen gekregen waar ik van droomde, dus weer geen spijt. Ik heb het gezin gekregen waar ik op hoopte, weer geen spijt. Ik heb een bedrijf opgebouwt waar ik alleen van dromen kon. Ik heb een natuurpark mogen maken waar ik ook echt ik ben. Ik mag momenteel mensen helpen op spiritueel gebied, daar kan je geen spijt van krijgen, ik heb alleen spijt dat ik er niet meer kan of mag helpen. Daar heb ik echt, echt heel veel spijt van!

Ik heb meestal meer spijt van dingen die ik niet gedaan heb, dan van dingen die ik wel gedaan heb. Ik had destijds in NieuwZeeland de Abel Tasman Track kunnen lopen, maar had geen zin in een wandeling van 2 dagen en ben op de camping bij Marahau gebleven. Beetje gekayak't en met zeehonden gezwommen, maar toch best veel spijt van het feit dat ik niet meegegaan ben.

Ik heb nergens spijt van. Carpe diem.

Helemaal niets want spijt is zonde van je tijd. Toegevoegd op 13-05-2009 11:24:37 Na een berisping van Naatje blijft mijn antwoord toch echt niets. Vooraf nadenken scheelt. Fouten horen erbij. Zoek je misschien onderwerpen voor een werkstuk of roman?

Weer zo`n persoonlijke vraag, die ik weer es niet kan negeren **zucht** Ik heb er ECHT spijt van dat ik niet eerder voor mezelf had gekozen!

Ik heb spijt dat ik ooit getrouwd ben met de vader van mijn kinderen...... Hij is een goede vader maar vreselijk lastig tegen mij......

Ik heb spijt dat ik niet de moeite heb genomen verder te studeren, maar de vrijheid nam om mijn leven te verkloten. Gelukkig is alles achteraf toch nog goed gekomen. :)

Ik heb spijt van mijn gedrag van een paar jaar terug waardoor ik mijn beste vriend ben kwijtgeraakt. Hij wil niks meer met me te maken hebben en ik mis hem nog elke dag.

ik heb een keer een hele belangrijke waarheid verzwegen, het ging niet over mij dus voelde me niet geroepen het te zeggen. had ik nu maar toch......

Heb veel tegenslagen gehad. Deels door eigen schuld, deels door de schuld van anderen. Heb nu een te gek leven, maar toch heb ik er spijt van dat ik nooit het lef (of financiele middelen) heb gehad om mijn biezen te pakken en een enkele reis Nieuw Zeeland aan te schaffen.

Ha, die Naatje; Dat ik mijn best niet wat meer heb gedaan op de middelbare school. Dat ik de signalen van dat ene meisje later niet wat beter interpreteerde. Dat ik met dat andere meisje geen condooms bij me had en het dus bij wat gerommel bleef. Dat ik die mooie klassieke BMW toch maar niet heb gekocht. Dat ik al die jaren de verkeerde staatsloten kocht.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100