Hoe groot zou het werkloosheids percentage zijn als alle verborgen werklozen mee werden geteld ?

Met onterechte afgekeurde WAO' ers, mensen die noodgedwongen in deeltijd werken , 57 1/2 jaar en oudere werklozen die niet worden meegeteld , en alle anderen die statistisch niet meetellen met het officiële werkloosheids percentage.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nou kijk. Is met de zonder de verborgen is ongeveer 12%. Nou, dan met de zzpejers enzo en de rest is me verteld is ongeveer 32%.