Denk jij dat de krediet crisis positief of negatief uitpakt voor (het bevorderen van) de multi culturele samenleving?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Heel positief, minder files én lagere brandstofprijzen... Niemand kreeg dat voor elkaar, maar de bankiers wel...
Of het nu een multiculturele samenleving is of niet, het is een samenleving... en die pakt positief uit...

Friedrich Nietzsche zei, alles wat je overleeft, maakt je sterker... Zo ook voor een samenleving, multicultureel of niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt een marteling overleven en aan de herinnering ten ondergaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat weet ik dan weer niet, cocon...

Andere antwoorden (3)

Negatief, want mensen die problemen hebben zoeken een zondebok, wat frustraties in de maatschappij veroorzaakt.

Mensen die gelukkig zijn, zijn toleranter en zullen hun geluk met iedereen willen delen, en dan ook meer open staan voor "andere cullturen".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk van niet.
Mensen verliezen nu al het vertrouwen in de bank.
Worden onzeker over hun geld.
Geld speelt een belangrijke rol tegenwoordig.
Mensen gaan minder van elkaar pikken en worden agressiever.
Wat niet zulke beste gevolgen heeft (I think)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In onzekere tijden worden mensen minder tolerant en zoeken ze naar zondebokken. Het zijn nu even de bankiers, maar voor je het weet zijn het de Polen die hier 'al het werk stelen' van de 'gewone Nederlander'.