Zijn er meer vrouwelijke psychologen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan wat? Dan mannelijke psychologen? Dan tien jaar geleden? Dan het aantal kabeltruien dat elke week wordt gebreid in Overijssel? Je moet misschien iets duidelijker zijn in je vraagstelling..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat jammer dat er geen plussen voor reacties kunnen worden gegeven! Want anders, plus plus plus, Suniram!

Antwoorden (3)

Jazeker. Als ik hier in de psycho opleiding kijk is 75+% vrouwelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een nichtje die psychologe/seksuologe is. Dus ja, minimaal 1.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is juist een prima antwoord. Misschien kent de vragensteller één vrouwelijke psycholoog en vraagt zich af of er nog meer zijn.
Dus zo gauw de vraagstelling niet duidelijk is, is dit een heel goed antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Caramba! Hoe zou ik de vraag anders uit kunnen leggen?
Je kunt er idd alle kanten mee op, Zelfs die van de kabeltruien.
Jazeker. Ik kom bij het GGZ in Leeuwarden en daar lopen voor het overgrote deel vrouwelijke psychologen rond