Wat is een goed nummer om hard af te spelen als je afscheid van iemand/iets wilt nemen?

Liefst met het volume op 10, en liefst een Nederlandstalig nummer. Het betreft niet een relatie/ gewoon iets algemeens.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Time to say goodbye. Andrea Boccelli Sarah Brightman

Van Dik Hout - Stil in mij Blof - Meer van jou Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou Toegevoegd na 2 minuten: Naja, die eerste twee in ieder geval. Toegevoegd na 6 minuten: Oe, Antony Kamerling - Toen ik je zag

Ren Lenny Ren van Acda en de Munnik

Tranen gelachen - Guus Meeuwis ("en tenslotte tevreden het licht uit gedaan") Bloed, zweet en tranen André Hazes ("de koek is op") Laat mij maar alleen - Klein Orkest ("en niemand die er zeurt, wat ben je stil waar denk je aan") Toegevoegd na 25 minuten: Langs het tuinpad van mijn vader - Wim Sonnevelt

christiaan en diana -- tot ziens hoi houdoe Walter Vermeer - Houdoe en bedankt

Zoals momopoyolo al zegt, Houdoe n bedankt olé olé. Dan haal je de lol erbij en valt het minder zwaar voor je. U2 "still haven't found what i'm looking for''. Dan zeg je eigenlijk dat dat het niet was en focus je op het nog moeten hebben. Iets wat voorbij moest komen om te beseffen dat je het niet nodig had. Je weet pas wat echt goed voor je is als je het slechte heb meegemaakt. Ligt niet echt in de bedoeling van het liedje maar de titelsong is het zinnetje waar het om gaat.

Afscheid nemen bestaaaaaat nieeeeeeeeeeeeet je gaat wel weg maar verlaat me nieeeeeeeeeet of: So long! Farewell! Auf wiedersehen, goodbye! Adieu! Adieu! To you and you and you!

Bronnen:
Sound of music

Vera Lynn - we'll meet again.

Het is tijd de hoogste tijd ..hazes natuurlijk

Tijd genoeg van Doe Maar.

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=KuftYcMDV6U

Het nummer " Daar gaat ze " als het een vrouw betreft. Clouseau Koen Wouters. De tekst is ook goed aan te passen, zodat je het zelf kunt inzingen. Zelf ook gedaan bij collega's. Met succes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100