Kan je autisme erger worden?

Hallo,
Ik ben yoran en ik heb autisme. Ik ben benieuwd of je autisme erger kan worden. En of je van level 1 autisme naar level 2 of 3 autisme kunt gaan

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
2 jaar geleden
Je hebt het zoals je hebt, het word niet zomaar erger.
Met therapie kun je er beter mee om leren gaan.
TurfGraver
2 jaar geleden
De mate van invloed kan verschillen per levens fase.

Antwoorden (1)

Lange tijd werd gedacht dat als je eenmaal bepaalde kenmerken van autisme hebt, dat die dan je leven lang onveranderd aanwezig blijven. Recent onderzoek toont aan dat dit niet altijd het geval is: soms verminderen of verdwijnen bepaalde kenmerken, en soms verergeren ze juist.
fremar