Is er een nieuwe datum bekend waarop 5G de apolypse veroorzaakt?

Volgens complottheorieën zou op 11 augustus 5G aangezet worden zodat mensen die het Covid vaccin hadden genomen dood zouden gaan. Dit is duidelijk niet gebeurd....
Dit soort rampvoospellingen worden met enige regelmaat gedaan (de maya kalender in 2012 was een goed voorbeeld). Maar toen de dag des oordeels uitbleef, kwamen er vrijwel direct berichten uit dat er rekenfouten e.d. waren gemaakt en een nieuwe datum was dus snel bekend.
Is dat nu met corona en 5G ook het geval? Is er door complotdenkers al een verklaring gegeven waarom iedereen nog overeind staat en is er een nieuwe datum voor de apocalypse gegeven?

Even een overduidelijke voetnoot, ik weet dat 5G al actief is en ik weet ook dat 5G helemaal niets met Covid te maken heeft...

2 jaar geleden
1.6K
SentWierda
2 jaar geleden
Ik vraag me af in hoeverre er een relatie is tussen deze vraag en kennisvermeerdering.
Thecis
2 jaar geleden
@SentWierda
Er is een hoop te doen hierover (geweest). Dus alleen daar al om is het kennisvermeerderend. Dat het voor jou wellicht niet zo is, wil niet zeggen dat het voor een ander niet zo is.
Ik kan je verzekeren dat ik deze kennis graag zou hebben.

Het beste antwoord

Veiligheidshalve is geen nieuwe datum bekend gemaakt. De bedenker van deze onzin, Micha Kat, heeft zo gereageerd:
"Even voor alle hysterie over mijn '11-8'-tweet: Ik zei dat zeer binnenkort miljoenen zullen sterven en dat zou kunnen zijn door 5G maar ook door bijv. het Marburg-virus van ome Ab! Linksom of rechts: de NWO gaat ons uitmoorden! Vraag is alleen when it all starts!"
SimonV
2 jaar geleden
Thecis
2 jaar geleden
Fantastisch. Hij noemt zelf de datum dat 5G aan gaat en nu zegt hij dat hij geen datum genoemd heeft. En bij anderen zegt hij dat mensen verantwoordelijkheid moeten nemen....