Ik ben een kledingstuk vergeten in mijn hotelkamer maar ze vinden niets, wat kan ik doen?

Rookmelder ziet er uit als een camera dus daar had ik een microfiber handdoek om heen gedaan. Die ben ik vergeten en twee dagen later hebben ze nog steeds niets gevonden. Wat nu.

4 jaar geleden
3.1K
ronron1212
4 jaar geleden
Jammer dan die ben je dan kwijt.
Pieterke
4 jaar geleden
Je kunt er niets aan doen, die is gewoon verdwenen.
Reddie
4 jaar geleden
Die handdoek is van de rookmelder af gevallen, en niet als een kledingstuk herkend. Die is in het hotel de wasmand ingegaan.
Amadea
4 jaar geleden
Sterker nog, een handdoek is géén kledingstuk.
SentWierda
4 jaar geleden
Is het wel verstandig om op deze wijze deze handdoek te claimen? Wie hangt er een handdoek over een rookmelder? In het hotel kunnen ze jou als een saboteur van de rookmelder beschouwen. Op veel goodwill kun je niet rekenen….
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
@Rugtas24, een handdoek over een rookmelder hangen? Denken dat het een camera is, in een hotelkamer?
Is je echte naam Grimm?

Antwoorden (1)

Een nieuwe handdoek kopen. Zelfs als de handdoek gevonden wordt, zijn de verzendkosten waarschijnlijker hoger dan de prijs van een nieuwe handdoek.
https://www.neweco.nl/microvezel-badtextiel/handdoeken/
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Als de handdoek/kledingstuk, whatever, nog over de rookmelder hing, komt er een aantekening in het register dat deze klant nooit meer terug hoeft te komen. Mocht het een hotelketen zijn, dan wordt de hele keten gewaarschuwd.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Je kunt ervan op aan, dat de rookmelders in hotelkamers echt geen camera's zijn. De hoteleigenaar zou daar vreselijk veel problemen mee krijgen.