Wanneer kijk je verder dan je neus lang is?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik zal even verder uitbreiden. Mijn heeft meer te maken met de maatschappij, hoe we snel oordelen etc, soms vraag ik me dan wanneer we dan verder dan onze neus lang kijken?

Toegevoegd na 8 minuten:
vraag (correctie)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Altijd! Zou niet best zijn als dat niet zo was.

En zeker als iemand me probeert iets wijs te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je overal zeer goed gezocht heb,of anders alle informatie gewonnen heb betreft het onderwerp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet van je eigen vooroordelen uitgaat, maar beseft dat er op iedere vraag meer antwoorden, en ieder probleem vatbaar is voor verschillende oplossingen
13 jaar geleden
Om je neus niet te stoten.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ga nooit alleen maar op een eerste indruk af,een meneer in een keurig pak hoeft niet persé ook een echte (heer) te zijn terwijl iemans die wat minder keurig overkomt best een heel waardevol persoon kan zijn.

Toegevoegd na 12 minuten:
iemans=iemand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet verder kijkt dan je neus lang is ben je kortzichtig.