Hoelang moet ik mijn agenda van 2017 bewaaren voor dat ik hem een 2de keer kan gebruiken ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

In het jaar 2023 valt 1 januari ook weer op een zondag. Dus dan zou je de agenda van 2017 weer kunnen gebruiken, dat vallen alle datums op dezelfde dagen.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Let wel op dat feestdagen die afhankelijk zijn van de stand van de zon of maan (Carnaval, Pasen, Pinksteren, Ramadan, Suikerfeest en dergelijke) in 2023 op andere data vallen dan in 2017.