Hoe reageer je op "Fijne feestdagen!"?

Misschien een hele rare vraag, maar zeg je dan "Fijne feestdagen" terug of..?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
21.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja, jij ook Kerstige Pretdagen en een Nieuw Geluksjaar.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zou reageren met "Bedankt en u ook fijne Feestdagen", maar "Fijne feestdagen" terug is ook goed. Het is helemaal afhankelijke van de situatie en hoeveel tijd je hebt voor je antwoord.
Maar je kunt ook reageren met "en een gelukkig nieuwjaar"

Antwoorden (5)

Meestal reageer ik op zulke wensen met iets in de richting van : Dank je, en jij ook.
Amadea
6 jaar geleden
Van hetzelfde en van de frisse!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ritsuka
6 jaar geleden
'Van de frisse' ? Wat betekent dat?
Meestal zeg ik Vrolijke Kerst! maar soms ook Zalige Kerst! dat is afhankelijk van de situatie.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het kan ook met: "insgelijks", of: "ook zo voor jou/jullie".
6 jaar geleden
het zelfde ! !