Is het veilig om in Casablanca(Marokko) in een groter huis te wonen? (groter dan de rest van de bevolking)

Bijvoorbeeld met grotere tuin, woonoppervlak en zwembad

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Definieer "veilig".
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
waar weinig tot geen kans is dat er ingebroken wordt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Blijkbaar heb je angst van mensen daar, waar je eens mee bevriend bent, er nooit meer weg wil. Ik noem het een Wilderssyndroom.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Die zin volg ik niet.

Antwoorden (1)

Ja, dat is relatief veilig als het huis zich niet in een "arme" wijk bevind en ietwat beveiligd is:

https://www.osac.gov/pages/ContentReportDetails.aspx?cid=19236

General theft and residential burglaries are commonplace in low-income neighborhoods and do occasionally occur in more affluent neighborhoods. Since most burglaries are crimes of opportunity, a well-secured home is often enough to deter criminals.

Gewoon een hek en een alarm/videosysteem zal de meeste inbrekers al afschrikken. Bang zijn voor opstandige bevolking die een blanke zijn bezit uit zal jagen hoef je je helemaal geen zorgen over te maken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
oke, bedankt
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"Bang zijn voor opstandige bevolking die een blanke zijn bezit uit zal jagen hoef je je helemaal geen zorgen over te maken" Niet? Want dat continent staat er anders wel bekend om...