Hoe word je gek?

Weet jij het antwoord?

/2500

Men neeme 1 ei, een eetlepel kanneel, een een warm vuurtje, schaar en een koekenpan. gelieve dit te doen bij volle maan. meng het ei geheel met de eetlepel kaneel. laat het een half uur sudderen op het vuur het liefst in een koekenpan. wanneer het halve uur om is knip je een lokje haar van je zelf en gooi het in de koeken pan. terwijl u dit doet begint u zachtjes te zingen: o lieve maan mooie maneschijn schijn op mijn eitje maak me blij éèn mooie wens geef mij die rust o mooie maan wees toch is lief maak mij gek en een klein beetje gestoord.! bij het woord gek slik je het gerecht in 1 keer door! et voilá u bent gek succes

Bronnen:
Hoewordikgekboek

Laat je vastbinden met je hoofd onder een langzaam druppelende kraan en blijf enkele weken in deze positie zitten, het liefst in het donker, zonder daglicht doorlatende ramen, kieren of andere openingen.

blijf langer wakker dan 5 dagen..geloof me,dan wordt je héél gek

Bronnen:
Eigen ervaring

Een vis op de muur tekenen en wachten tot hij weg zwemt.

Vraag aan een timmerman of hij een gat in je hoofd wil boren.

Door te bellen naar automatische telefooncentrales van (grote) bedrijven! Om te beginnen wordt je verplicht de vaak ellenlange welkomsttekt tot je nemen. Daarna volgt de straf van het het keuzemenu. Dat moet met volledige discipline en accuratie worden gevolgd, anders onherroepelijk weer terug naar 'AF'. De eerste achttien minuten gaan voorbij zonder dat een levende gesprekspartner aan de andere kant van de lijn zich meldt: "alle medewerkers in gesprek". Uiteindelijk een mens! Een heel aardige man die behulpzaam nog eens een minuut of negen gaat doorverbinden met de gewenste afdeling. Plots, tuut, tuut, tuut, verbinding verbroken........

Nou ik ben gek dus is zou zeggen, doe mij na = D

Gek word je niet zomaar, dat is geen opleiding die je moet volgen, waarna je gek bent als je slaagt. Gek ben je, vaak al vanaf de geboorte en je wordt op een gegeven moment als dusdanig gediagnosticeerd. Gek zijn is een stempel, een etiket, die een ander erop plakt. Gek doen is wat anders, iedereen doet gek, maar dan ben je dat nog niet.

Door jezelf te ontkennen, en niet te accepteren en aanvaarden.

Gewoon overal een rede voor geven. Alles willen verklaren. Geloof me, dan schiet het op.

Volgens mij ben ik al gek mijn hele leven hahahaha!!! Nobody is perfect!!! hahaha geintje

Teken een cirkel en zoek dan het beginpunt op .

Ik ben G.E.K. GELEERD EN KNAP hoe jij het wordt? kom een dagje bij me werken

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100