Welke goede doelen kan ik nog wel steunen, als ik zeker wil zijn dat ik niet doneer aan dierproeven?

Onbewust dierproeven steunen wil ik niet riskeren.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
Z512099
7 jaar geleden
Gaia misschien ? Maar is wel Belgisch...Zij zijn voor de dieren.
Erna55
7 jaar geleden
Het Rode Kruis, oxfam Novib, Artsen zonder grenzen, Unicef etc.
Amadea
7 jaar geleden
Alle kerkelijke organisaties.
TurfGraver
7 jaar geleden
En eh, geen medicijnen meer slikken dan natuurlijk. :)
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Aan de wap, dierenbescherming, adc....
Al snap ik dat een vlooienhalsband op een hond getest moet worden...en hondenvoer zelf ook. Mijn poes is een proefdier omdat er op haar geëxperimenteerd word met medicatie voor mensen. Dit om te kijken of deze medicijnen een positief effect hebben op haar hart aandoening (wat zo is) Dit was de enige keuze die ik had. En nu gaat het heel goed met haar. Dus sommige proeven zijn wel ok. Maar voor andere troep...gebruik maar pedofielen, de gevangenis zit er vol mee.

Het beste antwoord

Animal Rights heeft een lijst gepubliceerd van goede doelen die je in ieder geval NIET moet steunen, als je geen dierproeven wil sponsoren.

https://www.animalrights.nl/vervang-dierproeven/ik-geef-niet-aan-dierproeven
7 jaar geleden
Z512099
7 jaar geleden
Storend dat dierenproeven nog altijd moeten. +