Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een onderduik adres voor jongeren?

dit moet vlakbij/in zwolle zijn.
(dit is niet voor mij)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
682
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me niet verstandig om een zomaar adresje te zoeken via internet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben nu ook met mijn kenissen bezig.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Onderduik adressen zijn geheim, daarom vind je ze ook niet op internet of andere media!
Zoek je een betrouwbaar adres, dan is het verstandig om contact op te nemen met een hulpverlenende instantie!
bv riag, ggd, of iets dergelijks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Huub van Doornestraat 15
8013 NR ZWOLLE
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker discreet chef!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooral heel 'grappig'. Dat is het adres van Penitentiaire Inrichtingen Overijssel. Ik kom niet meer bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
No shit...
Dit hangt er van af hoe oud de 'jongere' is.

Onder de 18 neem je contact op met jeugdzorg
Ouder dan via GGZ of eerst naar de huisarts of huisartsenpost, maatschappelijkwerk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik weet niet waar het voor is en natuurlijk ook niet hoe urgent, maar is het geen mogelijkheid om even tijdelijk bij een vriend/vriendin te logeren om even op adem te komen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jahoor! Echter vanwege privacy kan ik geen verdere mededelingen doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je gaat jongeren (in problemen mag ik aannemen) toch niet zomaar ergens laten onderduiken? Zo'n jongere heeft geborgenheid, een (wijs) luisterend oor, een helpende hand, goede sturing en zekerheid nodig.
Een verkeerde plaatsing ; een verkeerd contact kan schadelijk of zelfs fataal zijn, voor een jongere die een duikplaats zoekt. Is er via de formele kanalen ( jongerenhulpverlening, voogdij, kinderbescherming, maatschappelijk werk, MEE, R.I.B.W. , Leger Des Heils enz. enz. geen mogelijkheid.
Ik zou uiterst voorzichtig zijn in het vrije veld. Mensen hebben soms weinig edele motieven voor hun hulpvaardigheid..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding