Waar kan ik een oude cover van een tijdschrift vinden? Het was waarschijnlijk Elsevier. Het was een plaatje van een overbeschermd kind

Jaren geleden had een tijdschrift (ik denk dat het Elsevier was) een cover met een kind dat van top tot teen beschermd was. Een fietshelm, kniebeschermers en als ik het me goed herinner ook bubbeltjesplastic.
Ik vond het een sterk plaatje.
Het bijbehorende artikel ging er over dat kinderen zo sterk beschermd worden (lichamelijk en psychich) dat ze niet weerbaar zijn.
Ik ben op zoek naar dat plaatje. En als ik het artikel ook kan krijgen zou dat helemaal super zijn.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien een vreemde vraag, maar, heb je al getracht met Elsevier zelf in contact te komen hierover?
Wellicht dat ze tegen een betaling jou dat artikel en/of foto kunnen verschaffen?
Antoni
8 jaar geleden
Het Nationaal Archief bewaart (vrijwel) alle tijdschriften die in Nederland worden uitgegeven. Misschien kan je daar (ook) terecht. Kijk op www.nationaalarchief.nl.
Antoni
8 jaar geleden
Universiteitsbibliotheken bewaren opinieweekbladen zoals de Elsevier ook lange tijd. Daar kan je misschien ook terecht.

Antwoorden (1)

Is mijn kind nog veilig?
Door: Liesbeth Wytzes
Onderwerp: Dat je kind iets overkomt, is de nachtmerrie van iedere ouder. De feiten over kindermoorden en hoe ouders zich daartegen wapenen.
In: Elsevier, jaargang 63, nr. 6, 10 februari 2007, blz. 20-24.

Ik vond ook een hele kleine voorvertoning van de bijbehorende cover. Misschien herken je het?

Toegevoegd na 1 minuut:
Het plaatje komt niet mee. Kijk anders even op de site van Elsevier en zoek op de titel van het artikel in Archief
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor je zoeken - het is niet wat ik bedoel.