Ik heb iets fouts gedaan via marktplaats, wat moet ik doen?

Hallo, ik was geïnteresseerd in een skateboard die ik vond op marktplaats. Ik heb de eigenaresse om 00.00 nog ge'appt maar ze reageerde wel meteen. Ze was wel heel chagrijnig dus ik zei er iets van en het liep uit de hand. Nu gaat ze hier dus een melding van maken bij marktplaats. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Ze weet mijn naam, etc. niet, alleen dus mijn telefoonnummer.
Maar je mag toch niet zomaar een andermans telefoonnummer op marktplaats zetten, of wel? Wat moet ik me voorstellen? Wat kan ze doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maak je niet druk, je appte haar misschien best laat, maar daar is alles mee gezegd. Er zijn geen vastgestelde tijden waarin je wel en niet mag appen. Als ze al geslapen had dan zou ze je pas de volgende morgen beantwoorden. Of ben je heel brutaal/bijdehand geweest?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Pamabo198 Ik ben brutaal en bijdehand geweest via de app.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@ridiculous het was een appgesprek dus ze heeft alles in haar telefoon staan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voortaan indimmen en netjes blijven dus.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja klopt, ik heb er ook echt spijt van. Maar wat kan ik verwachten? Wat zal die vrouw doen? @Vrouwe70
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien je excuses aanbieden via een app?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat heb ik ook al gedaan en toen zei ze: Ga het toch melden. Heeeeel vervelend dit en zeker 's nachts. Je zult het meemaken. Heb je net de verkeerde voor je hoor
paulus811
9 jaar geleden
Dat het 's nachts is maakt niets uit. Niemand verplicht de andere partij om ook meteen te antwoorden. Doe je dat wel, dan moet je gewoon niet zeuren. Laat je niet intimideren, want je telefoonnummer is niet bekend bij Marktplaats en je hebt geen strafbaar feit begaan, hooguit onfatsoenlijk geweest maar daar is juridisch niets aan te doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankuwel voor uw reactie. @paulus811
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad,niet druk om maken of je moet haar hebben bedreigd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb haar niet bedreigd iniedergeval. T was alleen een beetje uit de hand gelopen, geen scheldwoorden gebruikt. Gewoon dat ik medelijden had met haar man en dat ze chagrijnig was enzo
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan is er niets aan de hand hoor.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je zou het ook zelf aan MP kunnen melden. zij dreigt tenslotte zelf wèl. meldt dat je je door haar reactie niet prettig voelt en bang bent voor haar dreigementen en dat je MP eventueel de WhatsApp wilt verstrekken. (hoef je aan haar niet te melden, want dan doe je eigenlijk precies dat waarmee zij naar jou dreigde)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ach dat MP is zo commercieel geworden die zullen zich weinig van de klacht aan trekken. Een paar maanden geleden heb ik melding van een bieder gedaan, iemand met meerdere account en deed de meest onzinnige biedingen. (ik bood een lens aan voor €450 en dan werd er binnen een paar minuten 3x geboden steeds met €100 verschil, en ook nog ver boven de vraagprijs) MP zag hier niks onrechtmatigs in.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is een goeie bousnl. MP trekt zich wel degelijk iets van meldingen aan Tjidske,vooral als je niets hebt ontvangen,deze persoon wordt geregistreerd en bij meerdere meldingen wordt er actie ondernomen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oké als je niets geleverd hebt (gekregen), maar tegen een akkefietje zoals VS beschrijft niet.

Antwoorden (1)

Wat bedoel je met uit de hand gelopen, want als jij gewoon alleen hebt gezegd dat je interesse had, dan kan zij jou toch niet aanklagen?