Wat vinden we ervan dat er mogelijkheden zijn om drugs te laten testen?

www.drugs-test.nl

Zou er meer (positieve) aandacht aan deze mogelijkheid moeten worden besteed of zou het juist gesloten moeten worden? Waarom?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Op de site zie ik dat er meer dan 30 punten zijn waar je de drugs kunt laten testen. Ook staat er dat de drugs naar een laboratorium word gestuurd voor onderzoek. Dit is positief want dan weet je bijna zeker dat de testen op niveau worden gedaan en niet met een huis tuin en keuken setje. Het is goed dat de mogelijkheid er is om drugs te laten testen. Misschien moet er wel meer aandacht aan worden besteed zodat meer mensen van de mogelijkheid op de hoogte zijn. Daarbij denk ik niet dat het het percentage drugsgebruikers omhoog gaat. Het is puur om er zeker van te zijn dat je gekochte drugs van een goede kwaliteit is. Zou dit niet zo zijn dan kunnen gebruikers opzoek naar een andere aanbieder. Persoonlijk denk ik dat het er beter op word.

Drugs testen is toch alleen maar positief.. Alleen wie zouden in hemelsnaam testpersonen willen zijn he ;) Maar het is veiliger voor de mensen die het daarna gebruiken.

Ik wil wel meedoen om te testen, zijn er nog vrijwilligers nodig? Alles wat de mens vrij maakt, gelukkig maakt is verboden. Mensen mogen niet te gelukkig worden, daarom is er een verbod op drugs. Jesus dronk alcohol, daarom kunnen ze dat helaas niet verbieden, maar de rest wel... Paddo´s zijn onlangs nog verboden, door geruchten dat er iemand van een viaduct zou zijn gesprongen... Maar als er voor de zoveelste keer een aantal onschuldige mensen doodgeschoten worden is dat geen reden om wapens te verbieden... Laat ze allemaal drugs gebruiken wie dat wil en zinloos geweld neemt af... Simpel toch...

wanneer drugs getest wordt, wordt er gekeken welke stoffen erin zitten om zo de 'vervuilde' drugs eruit te halen. lijkt mij alleen maar goed, zo weet je zeker dat je geen rommel (relatief gezien natuurlijk ;)) slikt. aan de andere kant kan dit mensen het gevoel geven dat drugs niet slecht is. het is toch getest??!!??

Het is beter om iets van de drugs te weten als je mensen voor wil lichten over de gevolgen van deze drugs. Het gevaar is dat de aandacht naar deze drugs wordt toegetrokken en meer mensen misschien wel aan deze drug beginnen. Eigenlijk moet er gewoon geen aandacht aan worden besteed en moet er een verbod op drugs komen. Gewoon omdat het slecht voor de mens is.

Ik vind het absoluut positief, een hoop mensen willen toch gewoon uit nieuwsgierigheid een keer iets proberen en als je dan van te voren zeker kan weten dat het geen rotzooi is wat je probeerd lijkt mij dat toch een prima idee!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100