Waarom staan vrouwen af en toe met de benen kruislinks ?

Ik kan mij niet voorstellen dat het een makkelijke houding is

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Voor mannen is het ook over het algemeen geen gemakkelijke houding, omdat jullie heupen anders gebouwd zijn.

De heupen van vrouwen zijn zo gebouwd dat er wel genoeg ruimte in het gewricht is om zo te staan. Het is dus niet speciaal ongemakkelijk.

Veel vrouwen doen het in verband met gemakkelijk omdraaien. En als ze lang hebben gestaan (zeker op hoge hakken) kan een verandering van stand zorgen voor verlichting van pijnlijke voeten/gewrichten/rug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kom ik mee verder +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor jou gegeven antwoord .
Groetjes Teun .

Andere antwoorden (7)

Je kunt je op die manier makkelijker omdraaien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken het, ik doe dat namelijk ook.
Ik vind het ook prettig staan, vooral als ik lang stil moet staan. Op een of andere manier belast ik dan mijn rug niet zo omdat ik dan automatisch rechtop sta en mijn rug door vermoeidheid dan niet hol houd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar heb ik iets aan +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+-je, zo zit het bij mij ook
?Het ziet er elegant uit?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze moeten plassen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zoek ik toch een wc op !
Volgens mij moeten ze dan plassen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als zij moeten plassen waarom blijven zij dan vrolijk verder praten en staan ! ik zou dan op zoek gaan naar een wc .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar @Teun. als je vrouw kan kiezen tussen praten en plassen dan kiezen ze toch voor praten..... ;)
IK ben een vrouw en sta kruislinks als ik moet niesen hahaha ,anders gaat het niet goed in de broek hhihii
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahahaha en dat wilde ik nu net niet weten :) +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahahhaha lol het is niet anders ..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe gaat het dan als je een niesbui hebt .
Ik denk dat ze er geen last van hebben en het gewoon lekker kan staan. Er hangt immers niks in de weg om het zoals jij denkt ongemakkelijk te maken.