Is er een vereiniging voor mensen die geen lid zijn van een vereniging?

Omdat ik het vraag komt deze vraag letterlijk en figuurlijk uit de oude doos.

14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om een of andere reden moet ik plots aan Groucho Marx denken.
rose
14 jaar geleden
Dan heeft mijn vraag toch in ieder geval één goede uitwerking gehad...

Het beste antwoord

JA, hoor. In de statuten staat dat leden van het bestuur geen lid mogen zijn van de vereniging.

Er is dus wel een bestuur, maar ze hebben geen leden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Neen. Dit is zo omdat anders de mensen die geen lid willen zijn van een vereniging toch lid zijn een vereniging...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij de link naar de volgende site http://www.wiesislief.nl/

Toegevoegd na 14 minuten:
Nog een http://www.pvv.nl/ een vereniging met een lid te weten Geert

Toegevoegd na 21 minuten:
Lid = bestuur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben benieuwd naar de reden van deze klink: ik kan hem niet vinden. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dan is Geert toch lid van die vereniging?
Dat is onmogelijk, net zo onmogelijk als ik een flesje in mijn hand heb waarin een stof zit dat alles oplost...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat kan dus best van dat flesje. Al zal dat van korte duur zijn. Verkeerd voorbeeld.
Ja hoor, die is er.. de seksuele vereniging.... en ze hebben t kleinste clubhuis ter wereld, die waar maar een " lid" in kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, verder dan een verzameling niet-verenigingsleden kan ik niet bedenken.