Waarschijnlijk omdat de hoeden speciaal voor haar worden gemaakt. Dat betekent dus dat ze worden afgemeten op haar hoofd en de kleurstellingen worden gekozen zodat ze passen bij haar huidskleur, haarkleur en kledingstijl.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij klopt dat en ik vind geen enkele andere reden.

Andere antwoorden (7)

ik denk niet dat dat zo is, maar wij zijn een beetje murw geraakt na zoveel decennia hoeden ;)
14 jaar geleden
Hoe zou dat komen denk jij?
Heb je wel eens goed naar haar kapsel gekeken...uiteraard dat een hoed haar goed staat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
proest! :)) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahahah over mijn toetsenbord
Dat haar wordt om de hoed heen geföhnt .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze heeft al 65 jaar een coupe bloemkool. Zou ze niet eens iets anders durven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja,dat klopt nog ook josephina...hahahah
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daardoor waait de hoed ook nooit af hihii
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha een coupe bloemkool hahaha...
oho...
zou ze ook hier kijken?
zal onze koningin ook een GV er zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat doet ze niet. Ze vindt al dat computergedoe maar niks. Te anoniem en onpersoonlijk, bla, bla, bla.
Ze is als haar kapsel, niet meer helemaal bij de tijd.
(Ik heb verder niks tegen haar (!) hoor :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt esme ,ik hoop niet dat als maxima koningin wordt dat ze dan ook die coupe bloemkool krijgt, dan kan je mij weg dragen hahhahaa misschien zegt bea wel tegen maxima je mag koningin worden maar dan ga je wel naar mijn kapper hihiii.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, wie weet. Zit ze lekker met een sigaretje en een borrel achter haar scherm en is ze driftig aan het chatten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doe het bijna in mijn broek van het lachen +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahhaha ik lig ook weer dubbel hier ,lang leven de koningin hoera hoera hoera !!! of is Beatrix soms Lora??? onder een andere naam hier ??Beatrix???
Ik heb haar nog nooit met een jagershoedje gezien, zou dat ook staan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha....met leather hose in tirol wel joedelahietie!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker dijenkletsen.
Leuke vraag ... kan ik toch nog wat lachen vandaag.
(was een beetje saaie dag voor de rest).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en er nog bij jodelen ook +
Ik vind dan onze vorstin er inderdaad vaak heel goed en netjes uitziet. Maar of iedere hoed haar siert; is natuurlijk een kwestie van smaak :-).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 :)
De hoeden worden speciaal voor haar gemaakt. Ze wil nl, dat ook de achterkant van haar hoeden het bekijken waard is, zodat mensen ook iets fraais hebben om naar te kijken als ze haar op haar rug zien. Ze heeft speciale hoedenmakers, die haar hoeden ontwerpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind die hoeden van haar en anderen vaak belachelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik vindt je vaak helemaal niet staan
Geloof ik niets van. Zij heeft altijd hetzelfde type hoed. Vooral duur (..) strak en breed. Dat moet de aandacht van die oude, bolle, rimpelige en chagrijnige bakkes verdoezelen en opkrikken.
Zet haar een confectiehoed op (als die al past op de vastgespoten haarhelm) en zie meteen het verschil.
Bedenk meteen dat u lekker meebetaald aan haar 'dure sier'..