Op fotos staan mijn vrienden altijd met hun vingers in een driehoekje iets weten jullie wat dat betekent?

Picture for question
11 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom vraag je het hun niet gewoon?
Flowerpower19
11 jaar geleden
Omdat ik het hier vraag ..
amigo
11 jaar geleden
Namens het moderatieteam:
GoeieVraag is een kennisplatform en geen forum.
Reacties moeten gaan over het onderwerp van de vraag of het antwoord, chatten is niet toegestaan
Analyseren en bespreken waarom iemand iets vraagt valt onder chatten.
Flowerpower19
11 jaar geleden
Oke sorry dan ..,

Antwoorden (1)

Dit is een sign van de Illuminati. Het heet ook wel het Alziend oog.
Hoewel jou vrienden waarschijnlijk niet bij de Illuminati zitten, maar hebben ze dit nageaapt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Flowerpower19
11 jaar geleden
Thnx :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nope all seeing eye is andersom, dus of zijn vrienden doen het fout, of het betekent wat anders. http://beforeitsnews.com/international/2013/02/beyonces-superbowl-illuminati-hand-sign-inspires-debate-sarcasm-huffpost-disinfo-2451726.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overigens lijkt het door je antwoord net of de illuminati handgebaren bezigt en mensen dit overnemen, zo is het ook niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
MrTomaat
De sign blijft hetzelfde, het is de bedoeling dat Illuminati misterieus blijft, dus daarom doen ze het soms op andere manieren. Maar dit betekend weldegelijk Illuminati van origine.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Illuminati is zeker niet met handgebaren bezig, maar gebruiken dit wel. Op een soort onopvallende manieren. Alleen téveel mensen nemen dit klakkeloos over zonder de achtergrond te weten. Illuminati staat bekend om de driehoekjes. En vele mensen maken hier een handgebaar van.