Welke uitnodigingen voor een feest ontvangen mensen het liefst?

trouwerij, vrijgezellen feestje, geboorten feestje, high tea, etc

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

High tea en dan het liefst midden in de zomer in een Engelse tuin met de geur van rozen om me heen.\

Krijg meteen zin in de zomer :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Een uitnodiging van een notaris om een fortuin te gaan erven van een verre oom...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk een uitnodiging van een bruiloft.

Toegevoegd na 2 minuten:
Of een uitnodiging van degene waar je verliefd op bent, dat heerlijke gevoel van die vlinders in je buik. Daar kan ook maar weinig tegenop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind zelf bruiloften de meest saaie feesten die er zijn. Ik heb er al heel wat meegemaakt, maar de meesten hebben een dj die zijn best doet om de oudjes op de vloer te krijgen, continue onderbrekingen van zgn grappige stukjes en zo en komt het feest eindelijk een beetje op gang, dan moet je stoppen vanwege het eten.... zucht. Ik ga er tegenwoordig steeds weer met tegenzin heen. Maar zo zie je maar dat ieders ervaring anders is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat heb jij een gelijk. Ik zou je al mijn punten willen geven als het kon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja precies, de bruiloften waar ik ben geweest waren erg mooi. En ik heb er veel gelachen.
Ik zou kiezen voor een trouwerij of een heerlijke High Tea.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat doen je precies allemaal op een High Tea?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op een high tea presenteer je allerlei verschillende zoete en hartige versnaperingen.
Sandwiches, scones, petit fours, hartige taarten, luxe koekjes, kleine puddingbroodjes (zelf gemaakt)
Niet te vergeten zijn de verschillende theesoorten die er bij gedronken worden.
Ik heb zelf eens een high tea thuis gegeven, het leuke ervan is dat je alles van te voren op een mooi gedekte tafel (met een mooi wit kleed) klaar kunt zetten.
Het mooiste is als je dat doet op verschillende hoogtes, door bv een klein tafeltje of iets stevigs op de tafel te zetten.
Zet er ook bordjes en bestek bij, zo krijg je een soort van lopend buffetje.
Door dat alles van te voren is te maken, geniet je zelf ook mee.
Hieronder een site, zodat je enig idee krijgt.
http://www.la-casserole.nl/catering-high-tea.html
Mensen vinden een trouwerij het leukst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij geven in de zomer vaak een bbq-feest. Dat is altijd erg populair. Ook vind ik het gezellig om met vrienden een avondje af te spreken en samen te dineren. Dat zijn de leukste feestjes.
De meeste mensen voelen zich toch wat onrustig voordat ze naar een feestje met veel mensen toe moeten. Soms zijn die feestjes erg gezellig en soms valt het tegen. Vaak ook moeilijk voor mensen zonder partner.
Doe mij dan maar een intiemer feestje met minder personen, zoals een etentje of zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In ieder geval een feestje buiten. Barbecue of gewoon een tuinfeest is het leukste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik mag kiezen, dan maar een High Tea.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf heb ik het niet op feestjes en hoe meer (onbekende) mensen er zijn, des te liever ik thuis blijf.

Als ik dan toch moet kiezen, kies ik voor een high tea of etentje in klein en prettig gezelschap.