Hoe vaak krijgt iemand gemiddeld een uitnodiging voor een feestje bij iemand thuis?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Dat ligt er aan wat je onder een feestje verstaat.

Tegenwoordig vind ik het op visite gaan bij mijn vader van 75 jaar, waarmee ik niet raak uitgepraat ook een feest.

Maar echte feesten zoals bruiloften en partijen die krijg ik gemiddeld minder dan 1 per jaar en daar ben ik niet treurig om.

Wat wel gezellig is zijn de BBQ feesten bij vrienden en feesten die gehouden worden zonder reden; urenlang tot diep in de nacht filosoferen over onderwerpen waar je normaal niet aan toe komt. De nacht vliegt veel te snel voorbij en voor je het weet komt de zon weer op. Dat soort feesten daar zie je mij het meest en dat zijn er gemiddeld 10 per jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je alle verjaardagen meetelt..........in mijn geval een stuk of 20?

Toegevoegd na 33 seconden:
Per jaar wel te verstaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ongeveer 6 keer per jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen al van mijn familie zijn dat er wel 25 per jaar,en dan nog vrienden en bekenden erbij gerekend kom ik wel op 40.

Toegevoegd na 41 seconden:
Met de verjaardagen meegeted dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt aan je leeftijd en aan hoe je in het leven staat. Zit je nog op school, dan zijn er nogal wat feestjes als je het goed met je klasgenoten kunt vinden. Zit je op een sportvereniging, hobbyclub, dan zijn er weer een aantal feestjes op komst .
Het ligt er helemaal aan hoe graag je populair wilt zijn of hoe individualistisch je bent ingesteld. In het eerste geval heb je veel vrienden en wil je die hebben en houden, dan moet je wel verschijnen op elke uitnodiging. In het tweede geval heb je genoeg aan enkele echt goede vrienden. Heb je ook nog een hecht gezin en intense familiebanden, dan zijn er zoveel verjaardagen als er familie is en evtl. verlovingen, bruiloften, doopfeesten, babyshowers, jubilea, carnavalfeesten, kerstdiners, paasbrunches, stapavonden, housewarming-party`s, personeelsfeestjes, reunies, welkom-thuis feestjes, recepties, examengeslaagd- feestjes, vrijgezellenavondjes, enz.enz. Je kunt dus heeeel veel feestjes hebben, al of niet bij iemand thuis.

Toegevoegd na 5 minuten:
Mocht je met iemand een persoonlijk geval bedoelen, ik sla vaak af, want het moet wel leuk blijven. Ik heb een hechte familie/gezin, niet bepaald klein en mijn man heeft veel beroepsmatige verplichtingen waarbij ik vaak "acte de presence"moet geven, dus heb er zo maandelijks wel een paar.
amc
14 jaar geleden
Heel afhankelijk van het gebruik in jouw familie- en vrienden kring.
In sommige familie's is het de gewoonte elke verjaardag te vieren met een feestje. Bij ons was dit alleen bij de kinderen toen die nog jong waren, door grote afstanden is het geen doen om elke verjaardag langs te komen. Dus hier weinig uitnodigingen voor feestjes. Ben zelf niet iemand die van feestjes houd dus of ik kom niet en ik geef ze zelf niet,dan komen er ook weinig uitnodigingen.
Dus ik zal het gemiddelde flink naar beneden halen :)