Waarom worden er op GV zoveel vragen naar de bekende weg gesteld?

Het valt me op dat er veel vragen worden gesteld die waar men zelf heel eenvoudig het antwoord op kan vinden. BV: Een veel gelezen vraag is hoe men iets installeerd of update. Als men de moeite neemt om naar de website van de leverancier te gaan dan wordt je op je wenken bediend. En staat jou apparaat er niet bij dan even een berichtje mailen en je krijgt waarom je vraagt. Een ander vb; Wat kost het om een lamp van mijn auto te laten vervangen; Even naar je garage bellen en je weet het.

Men neemt ogenschijnlijk wel de moeite om op GV in te loggen en de antwoorden bij te houden maar besteed geen tijd aan zelf onderzoek.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoor wie het zegt...

http://www.goeievraag.nl/vraag/stellen-vraag.18004
http://www.goeievraag.nl/vraag/vragen-gesteld-waarvan-antwoord-handleiding.21978
http://www.goeievraag.nl/vraag/vragen-zoeken.27592
http://www.goeievraag.nl/vraag/stellen-mensen-vragen-hadden-beantwoorden.1126
http://www.goeievraag.nl/vraag/lui-goeievraag.2742

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij deze wil ik alsnog pleiten voor de knop "Slechte vraag".

Wat ik al een keer eerder tevergeefs deed in deze vraag:
http://www.goeievraag.nl/vraag/domme-vragen.7900
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is een goeie.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, ook mijn eerste reactie toen ik de vraag las

Andere antwoorden (8)

Hier antwoord krijgen is leuker.. daarom vragen we het hier..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Idd
En de zelfkennis van mensen is leuk om aan te horen
Rieneke1
14 jaar geleden
klopt!
Het voordeel van GV is dat je niet per se op vragen hoeft te antwoorden, als je ze onzinnig vind!

Wat voor jou de bekende weg, of vanzelfsprekend is, kan voor een ander wel eens echt een goede vraag zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vragen en antwoorden zijn niet zo belangrijk. Dit is een gezelschapsspel en voor sommigen een bezigheidstherapie.
14 jaar geleden
als je je eigen eraan ergert en dat doe je aan al je voorgaande en deze te zien moet je de site niet meer bezoeken dat lijkt me de enigste optie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan met google geen discussie voeren of aan het lachen maken. Dus dat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vraag het me af en toe ook af, maar ik denk ook dat het gewoon leuk is om te zien met welke antwoorden de mensen hier komen. Sommige mensen komen met heel originele invalshoeken, die zowel amusant als nuttig kunnen zijn. Zie het als een soort service: in plaats van zelf te zoeken zet je de vraag hier heel gemakkelijk neer, en je betaalt met drie punten als borg. Degenen die de moeite doen het antwoord op te zoeken, en het eventueel voor je te interpreteren worden beloond met een punt, en eventuele extra punten voor plusjes of het beste antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat iedereen anders is en verschilt in kennis en ervaringen, kan je hier altijd heel originele en onverwachte antwoorden krijgen.

Handig, verrassend en leuk!
Antoni
14 jaar geleden
Omdat mensen liever een persoonlijk antwoord wil krijgen, vaak krijgt men ook nog tips die niet op deze site staan. Waar je wat van kan leren. De ervaringen van mensen.

Ook bouw je contact op met mensen. Tijdverdrijf en natuurlijk de verslaving.