Hoe veel terroristen zijn er ongeveer?

Lopen er honderden rond? duizenden? miljoenen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe definieer je terrorist ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak voor de duidelijkheid je definitie onderdeel van je antwoord. :) Bijvoorbeeld: als de VN zegt dat "terroristen toegang hebben tot de wapens van Libië" dan bedoelen ze een groep van ongeveer ??? mensen.

Het beste antwoord

Dat is helemaal afhankelijk van wat je onder terroristen verstaat.

Mensen die bereid zijn hun leven te geven voor iets waar ze voor staan? Wellicht duizenden.

Mensen die bereid zijn de maatschappij te ontregelen voor datgene waar ze in geloven? Miljoenen

Mensen die bereid zijn zeer grootschalige aanslagen met duizenden doden te plegen? Enkele honderden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zover ik weet zijn er wel honderden terroristische organisaties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Noem er een 50 dan..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een=eens